Kiepscy lekarze

1. Data: 2002-06-05 08:22:44

Temat: Kiepscy lekarze
Od: "dax" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy jest jakas mozliwosc reklamacji (ew. ubezpieczenia sie na
przyszlosc) w takim przypadku:
- we wtorek bylem z wizyta u lekarza (Centrum Damiana), 65 zl
- lekarstwa z recepty 95 zl
Antybiotyk mialem brac przez tydzien (wlasnie minal) i zadnej poprawy
(kaszel jaki byl taki zostal) pewnie dzisiaj tez tam pojade.
Wczesniej bylem tam u okulisty, cennik i wynik podobny.

I drugie pytanie, czy tam sa rzeczywiscie tacy kiepscy lekarze czy tylko ja
mam pecha (moze ktos polecil by mi cos lepszego?)

Pozdrawiam
Dax

2. Data: 2002-06-05 17:29:46

Temat: Re: Kiepscy lekarze
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jun 2002, dax wrote:

> [...]
> Wczesniej bylem tam u okulisty, cennik i wynik podobny.
>
> I drugie pytanie, czy tam sa rzeczywiscie tacy kiepscy lekarze czy tylko ja

nie, mysle, ze lekarz mogl postapic calkowicie prawidlowo ale z mojego
doswiadczenia w leczeniu takich schorzen to nie zawsze uda sie to
wyleczyc w ciagu jednej wizyty lekarskiej. Niestety wielkosc honorarium
jakie zaplaciles nie jest w stanie przyspieszyc zdrowienia i
rekonwalescencji - nie zalezy to od tego. Ja takich pacjentow zawsze
kontroluje po leczeniu pracujac w publicznym sektorze opieki -
pacjent nie placi wowczas, co wiecej, jesli przyczyna twojego
kaszlu jest poinfekcyjne nadreaktywnosc oskrzeli kaszel moze sie
utrzymywac nawet trzy miesiace.

To prawda, przedstawiles pewien obiegowy punkt widzenia wielu
ludzi, ktorzy maja oczekiwanie, ze jesli przyjmie ich prywatnie
lekarz i to znany, to bedzie w stanie przeskoczyc rzeczywistosc
i schorzenia, ktore sie leczy 14 dni wyleczyc w czasie o polowe
krotszy. Jest to psychologiczna pulapka.

Oczywiscie pomylki diagnostycznej tez wykluczyc sie nie da
ale zakladanie jej a priori, poniewaz zaplacilem 65 zl i nie
pomoglo jest nielogiczne

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-06-06 01:09:28

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Wed, 5 Jun
2002 10:22:44 +0200, "dax" <d...@w...pl> napisau (a):

> [...]
>(kaszel jaki byl taki zostal) pewnie dzisiaj tez tam pojade.
>Wczesniej bylem tam u okulisty, cennik i wynik podobny.

hehe
Masz podpisaną umowę z tym lekarzem gwarantującą skutek ???
Bo z tego co wiem to w europejskiej medycynie
obowiązuje zasada leczenia zgodnie z zasadami sztuki,
i jeśli przy zachowaniu tych zasad coś jest nie tak
to nie ma w tym najmniejszej winy lekarza.
Jeśli nie masz zaufania do lekarzy to lecz się w domu
czosnkiem i naparem z rumianku i przestań
się publicznie wygłupiać !!!

>I drugie pytanie, czy tam sa rzeczywiscie tacy kiepscy lekarze czy tylko ja
>mam pecha (moze ktos polecil by mi cos lepszego?)

Masz pecha !!!
Wszyscy lekarze to świnie ;ppppppp
Lepiej nie chodź do nich ;pppppp
--
Harry Haller
___________________________

4. Data: 2002-06-06 01:32:54

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"
a.am.torun.pl...

> (...) co wiecej, jesli przyczyna twojego
> kaszlu jest poinfekcyjne nadreaktywnosc oskrzeli
kaszel moze sie
> utrzymywac nawet trzy miesiace.

I nie można takie sytacji jakoś zaradzić ? Czy
osoba która w okesie pylenia (lato) bierze np.
Budesonid może w takiej sytuacji (załózmy że
kaszel jest w okresie jesienno-zimowym) użyć tego
medykamentu aby sie kaszlu pozbyć ?

Sark

5. Data: 2002-06-06 01:36:08

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <h...@i...pl>
napisał w wiadomości
> Masz podpisaną umowę z tym lekarzem gwarantującą
skutek ???

No to umowa zlecenia wykluczona, pozostaje tylko
umowa o dzieło :-)

Sark

6. Data: 2002-06-06 05:37:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jun 2002, Sark wrote:

> [...]
> osoba która w okesie pylenia (lato) bierze np.
> Budesonid może w takiej sytuacji (załózmy że
> kaszel jest w okresie jesienno-zimowym) użyć tego

prawdopodobnie mozna + ew. beta-mimetyk
o przedluzonym dzialaniu (salmeterol lub
formoterol)

P.
----

7. Data: 2002-06-06 09:35:16

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja
> mam pecha (moze ktos polecil by mi cos lepszego?)

Moge Cie pocieszyc.
Ja mialem takie ze 3 kolejny wizyty (okolo 60zl + ok 100zl recepty) no i
taki sam skutek jak u Ciebie- zero poprawy (lekarz wolal kolejne moje wizyty
i placenie niz skierowac mnie na odpowiedni zabieg).
Wiec raczej jeszcze nie mozesz mowic o pechu.

Pozdrawiam.

Dominik

8. Data: 2002-06-06 18:50:27

Od: "Ender" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domin <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adna9v$ak$...@n...onet.pl...

> [...]
wizyty
> i placenie niz skierowac mnie na odpowiedni zabieg).

Nie przychodzi mi tu na mysl zaden inny zanieg niz lobotomia.

Ender

chcę zapobiec zbrodni - pomóżcie!
1 wizytya u ginekologa -jakie badania?
[WAW] gastrolog dziecięcy