Re: Kiepscy lekarze

From: Harry Haller <h...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kiepscy lekarze
Date: Thu, 06 Jun 2002 03:09:28 +0200

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Wed, 5 Jun
2002 10:22:44 +0200, "dax" <d...@w...pl> napisau (a):

>Mam pytanie czy jest jakas mozliwosc reklamacji (ew. ubezpieczenia sie na
>przyszlosc) w takim przypadku:
>- we wtorek bylem z wizyta u lekarza (Centrum Damiana), 65 zl
>- lekarstwa z recepty 95 zl
>Antybiotyk mialem brac przez tydzien (wlasnie minal) i zadnej poprawy
>(kaszel jaki byl taki zostal) pewnie dzisiaj tez tam pojade.
>Wczesniej bylem tam u okulisty, cennik i wynik podobny.

hehe
Masz podpisaną umowę z tym lekarzem gwarantującą skutek ???
Bo z tego co wiem to w europejskiej medycynie
obowiązuje zasada leczenia zgodnie z zasadami sztuki,
i jeśli przy zachowaniu tych zasad coś jest nie tak
to nie ma w tym najmniejszej winy lekarza.
Jeśli nie masz zaufania do lekarzy to lecz się w domu
czosnkiem i naparem z rumianku i przestań
się publicznie wygłupiać !!!

>I drugie pytanie, czy tam sa rzeczywiscie tacy kiepscy lekarze czy tylko ja
>mam pecha (moze ktos polecil by mi cos lepszego?)

Masz pecha !!!
Wszyscy lekarze to świnie ;ppppppp
Lepiej nie chodź do nich ;pppppp
--