Kijek

71. Data: 2008-11-28 00:13:33

Temat: Re: Kijek
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w przypadku wykorzystania matki zastępczej, in vitro także
powinno być refundowane?

--
CB

"Veronika" <v...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ggjotg$alk$1@achot.icm.edu.pl:

> http://wiadomosci.onet.pl/1869531,11,panstwo_powinno
_refundowac_in_vitro,item.html

72. Data: 2008-11-28 04:57:39

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wniosek: otóż jeśli ci ludzie nie mają na in vitro i im się to
> zrefunduje, bo nie mają zdolności finansowej do wzięcia kredytu, staną się
> potencjalnym obciążeniem już i tak rachitycznej pomocy społecznej. Ale
> niech tam. jest inny aspekt, od innej strony: zwracają się do państwa o
> refundację ludzie ze zdolnością finansową: czy to jest w porządku z ich
> strony??? - i otzrymuja ją, ponieważ zgodnie z prawem ma mieć tę możliwość
> każdy, tak jak leczenie.
>
> I co Ty na to?

A jest jeszcze jakiś bank, który tak robi? Bo jak na razię to widzę banki,
które dają tak, że potem i tak nie stać na spłaty?

Pzdr
Paweł

74. Data: 2008-11-28 05:02:40

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest tego typu zagadnienie, jest to sprawa natury moralnej: skoro
> ktoś stosuje antykoncepcję, bo NIE CHCE DZIECKA, to nagła zmiana tego
> stanowiska wyrażona żadaniem refundacji in vitro jest NIEMORALNA, jest
> czystą fanaberią, podobnie zreszta jak antykoncepcja.
> Szczególnie więc w tym konkretnym przypadku społeczenstwo nie jest
> MORALNIE
> zobowiązane do świadczeń.

Am kto Ci takich głupot naopowiadał, Ikselko droga. Antykoncepcję stosuje
się po to, żeby nie wdawać się w zbyt jednoznaczną ruletkę z życiem. Po to,
żeby mieć dziecko w miarę możliwości wtedy, kiedy się chce, a nie kiedy
wyjdzie. Nic niemoralnego nie widzę w rozwiązaniu, żeby chcieć planować
potomka wtedy, kiedy się chce go mieć (pomijam, że czasami i tak wychodzi
nie wtedy, kiedy trzeba, ale ci, którzy stosuja antykoncepcję w bardziej już
rozwiniętych formach i tak z reguły chcą mieć dzieci, niechciane gromady
pseudokatolickich stajni nie sa interwesujące, ze względu na wszechobecny
alkoholizm)...

Pzdr
Paweł

73. Data: 2008-11-28 05:02:40

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

75. Data: 2008-11-28 05:05:09

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli pani X. i pan Y. prowadząc beztroskie życie, nie chca obciążać się
> dziećmi, to ich sprawa: udają się po antykoncepcję (legalna aborcja), bo
> taki mają właśnie życia sens i fantazję.

Znaczy, jak? Beztroskie życie? Antykoncepcja czyli legalna aborcja?
Ikselko... za dużo sklepów z dopalaczami pootwierali... jeszcze przed chwilą
byłem za tym świństwem, ale po przeczytaniu tego posta... no nie uchodzi...
nie uchodzi...

Pzdr
Paweł

76. Data: 2008-11-28 05:06:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oooo... Możesz rozwinąć?

Widzisz... idźmy dalej... jak ojciec zabroni się córce spotykać z chłopakiem
z sąsiedztwa, to zabił dziecko nienarodzone... przecież mogło się narodzić
;o)

Pzdr
Paweł

77. Data: 2008-11-28 05:14:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

> A jest jeszcze jakiś bank, który tak robi? Bo jak na razię to widzę banki,
> które dają tak, że potem i tak nie stać na spłaty?

Najnowsza reklama jednego z banków:

"Masz puste konto - przyjdź do nas"

Niedopowiedziane:

"Z pustki zrobimy ci próżnię kosmiczną!"

Makeup!

78. Data: 2008-11-28 05:19:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

Debilizm. Alkoholizm nie jest atrybutem religii, w tym i katolicyzmu.
Wino mszalne nie jest pijane przez wszystkich.
Sterowanie życiem erotycznym to nie musi być piguła i mechaniczne
środki. Wystarczy kalendarz. Tylko, że to mężczyzna narażony jest na
oszustwo ze strony kobiety co do "dni".

79. Data: 2008-11-28 09:28:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> A jest jeszcze jakiś bank, który tak robi? Bo jak na razię to widzę
> banki, które dają tak, że potem i tak nie stać na spłaty?

Teraz już podobno nie są takie chętne. Ale i tak nie wierzę w to, żeby
brali pod uwagę możliwości rozpłodowe kredytobiorców. ;)

Ewa

80. Data: 2008-11-28 09:40:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2008 23:53:38 +0100, Veronika napisał(a):

> Nie umiem.
> Tak samo w naturze nie wiadomo kiedy się uda.

> To samo, co w naturze. Ulegają samoistnemu poronieniu lub tak samo jak w
> naturze nie zagnieżdżają się tam, gdzie powinny.
>
> V-V

Albo rzeczywiście nie widzisz róznicy (błogoslawieni nieświadomi!), albo
żyjesz w zaklamaniu.

Dojrzale kobiety
Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół