Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

Subject: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.pregierz
From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 20:32:20 +0100

W dniu 18-01-18 o 20:21, Sonn pisze:

> Podziwiam cię za upór w dyskutowaniu z kompletną idiotką

Bawię się w grupy newsowe odkąd Internet zrobił się u nas popularny.
Zaciągałem to z serwerów jeszcze, gdy Internet był wdzwaniany. Jak dotąd
nikt jeszcze nie był w stanie wpłynąć na mnie w zakresie tego z kim i o
czym dyskutuję. Będę ze Stokrotką dyskutował, dokąd będzie w miarę
sensownie i logicznie argumentować. Natomiast nie mogę pojąć, jaki masz
w tym interes, by mnie nakłaniać, bym z nią nie pisał. Przecież bez
większego wysilku mozesz tego wątku nie czytać po prostu.