Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

1. Data: 2018-01-18 17:13:41

Temat: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 11:14, Stokrotka pisze:

> Pszyłazi 60 latnia staruszka i ma dedukować o ciąży?

A taka Omkari Panwar z Indii urodziła dziecko mając prawie 70 lat.
Rzadkie, ale nie niemożliwe.

> Pszyłazi kobieta w trakcie miesiączki...

Może to nie okres, tylko krwotok?

> Pszyłazi kobieta w ciąży po zmianę leku na lek w innej dawce...

O tej przynajmniej wiadomo, ze w ciąży jednak już jest.

2. Data: 2018-01-18 20:06:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to nie okres, tylko krwotok?

Nie ważne, wtedy nie wolno badać.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-18 20:21:29

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A taka Omkari Panwar z Indii urodziła dziecko mając prawie 70 lat.
> Rzadkie, ale nie niemożliwe.

> Może to nie okres, tylko krwotok?

> O tej przynajmniej wiadomo, ze w ciąży jednak już jest.

Podziwiam cię za upór w dyskutowaniu z kompletną idiotką

--
Sonn

4. Data: 2018-01-18 20:28:48

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:06, Stokrotka pisze:

> Nie ważne, wtedy nie wolno badać.

Czyli jakby co, czekają do wykrwawienia się pacjentki?

5. Data: 2018-01-18 20:32:20

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:21, Sonn pisze:

> Podziwiam cię za upór w dyskutowaniu z kompletną idiotką

Bawię się w grupy newsowe odkąd Internet zrobił się u nas popularny.
Zaciągałem to z serwerów jeszcze, gdy Internet był wdzwaniany. Jak dotąd
nikt jeszcze nie był w stanie wpłynąć na mnie w zakresie tego z kim i o
czym dyskutuję. Będę ze Stokrotką dyskutował, dokąd będzie w miarę
sensownie i logicznie argumentować. Natomiast nie mogę pojąć, jaki masz
w tym interes, by mnie nakłaniać, bym z nią nie pisał. Przecież bez
większego wysilku mozesz tego wątku nie czytać po prostu.

6. Data: 2018-01-18 20:35:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jakby co, czekają do wykrwawienia się pacjentki?

NIe wiem jak powinno być , bo mi takiej sytuacji nie udzielono pomocy.
A krwotok idiotka ginekolog wywołała.

Pszypuszczm, że po pierwsze powinna odsiedzieć za wywołanie krwotoku i
gwałt, a w pszypadku normalnego krwotoku zapisać minimum diosminex, bez
badania oczywiście.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-01-18 20:38:37

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:35, Stokrotka pisze:
> [...]
> Pszypuszczm, że po pierwsze powinna odsiedzieć za wywołanie krwotoku i
> gwałt, a w pszypadku normalnego krwotoku zapisać minimum diosminex, bez

Czy na pewno wiesz, co to jest gwałt?

8. Data: 2018-01-18 20:47:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na pewno wiesz, co to jest gwałt?

Włożenie rury USG do nażądu rodengo, bez zgody, w trakcie krwawienia, z
zaskoczenia jest gwałtem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2018-01-18 22:27:58

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikt jeszcze nie był w stanie wpłynąć na mnie w zakresie tego z kim i o
> czym dyskutuję. Będę ze Stokrotką dyskutował, dokąd będzie w miarę

To co ona tu wypisuje i to nie tylko w tym wątku, to dla ciebie sensowna
argumentacja?! W takim razie wybacz, ale nie mam więcej pytań, za to mam
już zdanie na twój temat

Natomiast nie mogę pojąć, jaki masz
> w tym interes, by mnie nakłaniać, bym z nią nie pisał. Przecież bez
> większego wysilku mozesz tego wątku nie czytać po prostu.

Karmisz ponad 40-letniego trolla, IMHO lekko upośledzonego umysłowo,
lenia któremu zwyczajnie nie chce się się pójść do pracy, mentalnego
komucha któremu wszystko się należy pomimo tego że sama nawet palcem nie
kiwnie, roszczeniowo nastawioną pieniaczkę, żyjącą na utrzymaniu
schorowanych rodziców itd, itp.. Długo by wymieniać. Prześledź sobie
może najpierw to co ona wypisuje w usenecie. Polecam zwłaszcza jej
teorie o szczepionkach i obowiązkach pracodawcy, szczególnie wobec jej
osoby.

Kiedyś też zarzucałeś mi że karmię trolla Niedźwieckiego. Daruj, ale jak
widać nie jesteś lepszy.

--
Sonn

10. Data: 2018-01-18 23:40:50

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:47, Stokrotka pisze:

> Włożenie rury USG do nażądu rodengo, bez zgody, w trakcie krwawienia, z
> zaskoczenia jest gwałtem.

No właśnie raczej nie.

Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania
Ile dni pszed badaniami nie należy...