Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

Subject: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.pregierz
From: Sonn <x...@p...onet.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 22:27:58 +0100

> Bawię się w grupy newsowe odkąd Internet zrobił się u nas popularny.
> Zaciągałem to z serwerów jeszcze, gdy Internet był wdzwaniany. Jak dotąd
> nikt jeszcze nie był w stanie wpłynąć na mnie w zakresie tego z kim i o
> czym dyskutuję. Będę ze Stokrotką dyskutował, dokąd będzie w miarę
> sensownie i logicznie argumentować.

To co ona tu wypisuje i to nie tylko w tym wątku, to dla ciebie sensowna
argumentacja?! W takim razie wybacz, ale nie mam więcej pytań, za to mam
już zdanie na twój temat

Natomiast nie mogę pojąć, jaki masz
> w tym interes, by mnie nakłaniać, bym z nią nie pisał. Przecież bez
> większego wysilku mozesz tego wątku nie czytać po prostu.

Karmisz ponad 40-letniego trolla, IMHO lekko upośledzonego umysłowo,
lenia któremu zwyczajnie nie chce się się pójść do pracy, mentalnego
komucha któremu wszystko się należy pomimo tego że sama nawet palcem nie
kiwnie, roszczeniowo nastawioną pieniaczkę, żyjącą na utrzymaniu
schorowanych rodziców itd, itp.. Długo by wymieniać. Prześledź sobie
może najpierw to co ona wypisuje w usenecie. Polecam zwłaszcza jej
teorie o szczepionkach i obowiązkach pracodawcy, szczególnie wobec jej
osoby.

Kiedyś też zarzucałeś mi że karmię trolla Niedźwieckiego. Daruj, ale jak
widać nie jesteś lepszy.

--
Sonn