ilość krwi do badania

1. Data: 2018-01-15 04:26:44

Temat: ilość krwi do badania
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile krwi nleży pobrać do badania na ilość wirusa we krwi?
W internecie nie znalazłam takiej danej,
jedynie , że zwykle do 5ml, ale bez wymienienia tego badania.

Pobierano mi krew,
od razu poprosiłam by pielęgniarka nie pobrała zbyt wiele krwi.
Odpowiedziała,że tylko na to badanie potszeba 8ml krwi.
Czy to prawda,
i gdzie można znaleźć dane
o tym jaka ilość krwi potszebna jest do jakiego badania?
A jeśli 5ml, to co się stało z pozostałymi 3ml?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)