Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

21. Data: 2018-01-20 20:12:18

Temat: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co z tym językiem?

22. Data: 2018-01-20 20:21:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałaś przecież o 60 latce.

Pisałam też o innyh pszypadkah, jeden z wielu, ktury musi być rozważony , co
się ztanie jeśli...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

23. Data: 2018-01-20 20:28:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a co z tym językiem?

Jakim językiem?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

24. Data: 2018-01-20 22:33:17

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-20 o 20:21, Stokrotka pisze:

> Pisałam też o innyh pszypadkah, jeden z wielu, ktury musi być rozważony
> , co się ztanie jeśli...

Dlaczego na grupie prawo piszesz normalnie, raczej bez błędów, a tu cały
czas robisz z siebie idiotkę?

--
animka

25. Data: 2018-01-21 07:07:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego na grupie prawo piszesz normalnie, raczej bez błędów, a tu cały
> czas robisz z siebie idiotkę?

Wszędzie piszę taka samo, tylko głupota prawnika mnie mniej denerwuje, i
łatwo jest pisać w uproszczonej ortografi tak, by wyglądało, że nie ma
błędu.
A tu jak się zerknie to już człowieka nosi, i nie ma sił na myślenie jakie
słowo dobrać , by nie było w nim rz, ch i ó.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

26. Data: 2018-01-22 20:56:41

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim językiem?

no co, chodzi o grzech! grzech totalny!

27. Data: 2018-01-23 09:41:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no co, chodzi o grzech! grzech totalny!

O gżeh ci idzie?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

28. Data: 2018-01-23 20:01:26

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O gżeh ci idzie?

że urzyje cytatu z filmu:
"jakby Ci to wytłumaczyć..."

Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania
Ile dni pszed badaniami nie należy...