Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty

1. Data: 2018-01-18 17:09:12

Temat: Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 11:06, Stokrotka pisze:

> Ohronę danyh należy zostawić informatykowi.
> Jak nie hcesz możesz zgłosić spszeciw.
> Co mi zrobił, nie ważne prasa donosi: pruba szantażu, gwałty, pobicia,
> celowe zarażanie........

Poza próbą szantażu, to na pozostałe "dolegliwości" Twoje pomysły nie
pomogą. Po co mu dane osobowe do zgwałcenia czy pobicia? O celowym
zarażaniu już nie wspominając.

2. Data: 2018-01-18 20:04:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza próbą szantażu, to na pozostałe "dolegliwości"
> Twoje pomysły nie pomogą. Po co mu dane osobowe
> do zgwałcenia czy pobicia? O celowym
> zarażaniu już nie wspominając.
Ten punkt nie ma związku z danymi osobowymi.
Jak wizyta jest nagrywana, to pobicie i gwałt na pewno się wydadzą, jak nie
jest nagrywana, to nie ma dowodu.
Tak więc nagrywanie BARDZO pomoże w tej sytuacji.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-18 20:09:35

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:04, Stokrotka pisze:

> Ten punkt nie ma związku z danymi osobowymi.
> Jak wizyta jest nagrywana, to pobicie i gwałt na pewno się wydadzą, jak
> nie jest nagrywana, to nie ma dowodu.
> Tak więc nagrywanie BARDZO pomoże w tej sytuacji.

Już to widzę, jak kobiety żebrają, by nagrywano je na tym katafalku, na
którym siedzą z nogami w strzemiączkach. Natomiast sądzę, że nikt im nie
zabroni nagrywać lekarza przy pomocy nasobnej kamery. Mnóstwo tego jest.

4. Data: 2018-01-18 20:12:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już to widzę, jak kobiety żebrają, by nagrywano je na tym
> katafalku, na
> którym siedzą z nogami w strzemiączkach.
Jesteś nienormalny.

> Natomiast sądzę, że nikt im nie
> zabroni nagrywać lekarza przy pomocy nasobnej kamery.
> Mnóstwo tego jest.
Jest to kłopotliwe, a w gabinecie ginekologicznym, zwyle rozmiarem dużo
większym niż zwykły gabinet - niemożliwe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-01-18 20:19:34

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 20:12, Stokrotka pisze:

> Jesteś nienormalny.

Nikt nie jest doskonały.

> Jest to kłopotliwe, a w gabinecie ginekologicznym, zwyle rozmiarem dużo
> większym niż zwykły gabinet - niemożliwe.

Błądzisz. Ostatnio robiłem przy takim "usiłowaniu zabójstwa", że
rzekomego sprawcę uratowało od pomówienia włączenie na nagrywanie
telefonu komórkowego w kieszeni. W zasadzie nic nie było widać, ale było
słychać, ze stroną atakującą był ugodzony nożem. Podobnie w wypadku
ginekologa, nawet sam zapis fonii może wiele pomóc.

6. Data: 2018-01-18 20:27:23

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słychać, ze stroną atakującą był ugodzony nożem. Podobnie w wypadku
> ginekologa, nawet sam zapis fonii może wiele pomóc.

Może , ale nie musi, zwłaszcza jak gabinet jest duży, to i odległość spora,
a jakość mikrofonu pszeciętnego telefonu dużo niewystarczająca.

Wstawienie kamery jawnej , legalnej do gabinetu jest o wiele tańsze niż
wyposażenie w taką kamerkę policjanta interweniującego, ponieważ spszęt nie
musi być odporny na czynniki takie jak deszcz, wstsząsy itp...
Jest to rozwiązanie tanie, a na pewno bardzo w tanie w zestawieniu ze
szkodami, jakie robią medycy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość