Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

11. Data: 2018-01-18 23:42:04

Temat: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-18 o 22:27, Sonn pisze:

> Kiedyś też zarzucałeś mi że karmię trolla Niedźwieckiego. Daruj, ale jak
> widać nie jesteś lepszy.

Nikt nie jest doskonły :-( Przykro mi, że Cie zawiodłem :-)

12. Data: 2018-01-18 23:46:14

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 20:21, Sonn pisze:

> Podziwiam cię za upór w dyskutowaniu z kompletną idiotką

A sio! Do sedesu, do sedesu.

--
animka

13. Data: 2018-01-18 23:54:44

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na pewno wiesz, co to jest gwałt?

To Ty jesteś tą krawawiącą 60 latka?

--
animka

14. Data: 2018-01-19 01:35:35

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-01-18, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

> To co ona tu wypisuje i to nie tylko w tym wątku, to dla ciebie sensowna
> argumentacja?! W takim razie wybacz, ale nie mam więcej pytań, za to mam
> już zdanie na twój temat

Łatwo je sobie wyrobiłeś.

Ile z tego szumu co Stokrotka posrednio generuje jest Twoim a ile
Roberta udziałem, bo coś mi się wydaje, że jeśli to trol, to karmisz go
lepiej. Ona zdaje się, nawet Tobie nie odpowiada a Ty już atakujesz nie
tylko ją, ale i inne osoby. Majstersztyk.

--
Marcin

15. Data: 2018-01-19 16:29:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie raczej nie.

Według mie jest . Jak się nie zgadzasz,
podaj definicję prawną gwałtu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-01-19 16:42:13

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty jesteś tą krawawiącą 60 latka?

Dlaczego mam być 60-latką?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2018-01-19 19:53:02

Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19-01-18 o 16:29, Stokrotka pisze:

> Według mie jest . Jak się nie zgadzasz,
> podaj definicję prawną gwałtu.

Gwałt, to doprowadzenie przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem innej
osoby do obcowania płciowego. Badania pod to nie da się podciągnąć.

18. Data: 2018-01-19 20:42:42

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko ją, ale i inne osoby. Majstersztyk.

no nie żartuj, on tego nawet nie ogarnia co robi...

19. Data: 2018-01-20 01:05:18

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-19 o 16:42, Stokrotka pisze:

> Dlaczego mam być 60-latką?

Pisałaś przecież o 60 latce.

--
animka

20. Data: 2018-01-20 19:58:54

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwałt, to doprowadzenie przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem innej
> osoby do obcowania płciowego. Badania pod to nie da się podciągnąć.

Kodeks Karny:
"Art. 197. § 1. Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza inną
osobę do obcowania płciowego, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do
12.
§ 2. Jeżeli sprawca, w sposób określony w § 1, doprowadza inną osobę do
poddania się innej czynności seksualnej albo wykonania takiej czynności,
...."
Takie zahowanie było doprowadzeniem podstępem do innej czynności seksualnej.
Zagrożone do lat 8.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania
Ile dni pszed badaniami nie należy...