Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.pregierz
Subject: Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Date: Thu, 18 Jan 2018 20:35:48 +0100

> Czyli jakby co, czekają do wykrwawienia się pacjentki?

NIe wiem jak powinno być , bo mi takiej sytuacji nie udzielono pomocy.
A krwotok idiotka ginekolog wywołała.

Pszypuszczm, że po pierwsze powinna odsiedzieć za wywołanie krwotoku i
gwałt, a w pszypadku normalnego krwotoku zapisać minimum diosminex, bez
badania oczywiście.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)