Kilka zdjęć jesiennych

11. Data: 2004-10-17 14:46:21

Temat: Re: Kilka zdjęć jesiennych
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ucztę zostawiam na niedzielny wieczór :-)
> :-) Bogusław

Skoro tak, przypomnę jeno : moje wypociny
trza czytać na wszystkie możliwe sposoby;-)

Pozdrawia jak chce boletus

12. Data: 2004-10-17 14:51:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skoro tak, przypomnę jeno : moje wypociny
> trza czytać na wszystkie możliwe sposoby;-)
>
> Pozdrawia jak chce boletus

A lepiej wcale nie czytać, jesli chce się zachowac jakąś równowagę
psychiczną...dziś trochę przesadziłeś...i to wcale nie jest smieszne

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2004-10-17 20:14:18

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piękne, a ten rudy kotek to wypisz wymaluj mój Kozmo

Kotek sąsiedzki , przychodzi do naszego po nauki i zabawę , zabawny jest
:-)

Pozdrawiam
Teresa

14. Data: 2004-10-17 20:16:50

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m28ya5snja.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Ostrokrzew z ginkusiem, fantazja :)

Tak prawdę powiedziawszy , to ostrokrzew dość nędzny jest , ale czego nie
można wyczarować za pomocą aparatu i odpowiedniego kąta przy robieniu
zdjęcia ;-)

Pozdrawiam
Teresa

15. Data: 2004-10-17 20:20:52

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cktenp$27f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ładny, 'wiekowy' ogród :-). Kiedy mój taki będzie? I te pałętające się
> wszędzie psy i koty - poczułam się jak u siebie :-).

"Wiekowy"?
A skądże znowu.
Najstarsza część ma 6. lat , najmłodsza 2. , tę "patynę" czyni
nieprawdopodobne naćkanie roślin na jednym metrze kwadratowym.
Jak pisał kiedyś Wiech " apteczne złudzenie oka ludzkiego" ;-)

Pozdrawiam
Teresa

16. Data: 2004-10-17 20:22:34

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNGELOCEAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Ucztę zostawiam na niedzielny wieczór :-)

:-))))))))

Pozdrawiam
Teresa

P.S. Za ewentualne zatrucia nie odpowiadam ;-)
T.

17. Data: 2004-10-17 20:22:38

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

Podaj proszę nazwę tego:
http://cronopio.geocad.katowice.pl/DSC00684.JPG

-Cr-

18. Data: 2004-10-17 21:37:25

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zaczątku mojej strony można znaleźć
> http://cronopio.geocad.katowice.pl/new_page_2.htm

Masz piekny ogrod , piekne kwiaty i piekne zdjecia. A ja mam 3 ary
glupoty /licha ziemia , 4 km od domu / i marzenia ,np. zeby mi goryczka
zakwitla tak pieknie ,jak ta ze zdjecia 684 . Jakie ona lubi warunki ?
Mam tez siedmiodzielna , ta ma sie lepiej ale tez kwitnie slabo . I
jeszcze jedna , nie kwitla , taka pojedyncza roslina o sporych lisciach
naprzemianleglych / mam ja 1-szy rok , poprzednie 2-gi/ . Nie smiej sie
ze mnie , ze nie znam nazw. Ja jestem z innej branzy zawodowej , na
zabawe w uprawe roslin mam dopiero teraz wiecej czasu no i jestem
zauroczona barwa i ksztaltem kwiatow goryczek.
Pozdrawiam z wypadnietymi oczami, Barbara

19. Data: 2004-10-18 08:25:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in news:cktcfv$jtd$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Na zaczątku mojej strony można znaleźć
> http://cronopio.geocad.katowice.pl/new_page_2.htm

Piekne.. Jak caly ogrod :-)
Siedzialam i kontemplowalam z upodobaniem, zreszta nadal jestem pod wielkim
wrazeniem tego ogrodu widzianego na zywca - Marta ma calkowita racje :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

20. Data: 2004-10-18 08:49:18

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio napisała:

> Na zaczątku mojej strony można znaleźć
> http://cronopio.geocad.katowice.pl/new_page_2.htm

Ty nie drażnij ludzi. Nie dość, że przepiękne zdjęcia,
to jeszcze sporo roślin, których nie mam.
Chyba wyrzucę aparat.
Krzysztof

Ambrowiec rano :-)
orchidea aerangis biloba (?)