Kim jesteś ksRobaku ?

1. Data: 2004-01-17 22:03:33

Temat: Kim jesteś ksRobaku ?
Od: "silvio_manuel" <s...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał (albo i nie) w wiadomości

[......]
> \|/ re:

Nie jest ważne co cię robi.
Ważne jest JAK się robi.
Ale tutaj potrzeba trzeźwości :)

Oto co zrobiłem.
Do wyszukiwarki internetowej www.google.pl, w zaawansowanym wyszukiwaniu na
grupach dyskusyjnych wpisałem:
1) w polu "Pokaż wiadomości tylko z grupy dyskusyjnej" wpisałem ' pl.sci.*
'
2) w polu "Pokaż tylko wiadomści, których autorem jest" wpisałem ' ksRobak '
3) pole "Pokaż wiadomości napisane między" ograniczyłem czasowo od
1-grudnia-2003 do 17-stycznia-2004 (48 dni)

Wyszło "Wyniki 1 - 10 z ok. 2,060" (co najmniej)
Nieźle powiedzeć trzeba :) 2060 postów / 48 dni daje niemal 43 posty średnio
dziennie. Nawet, gdybyś na każdy post poświęcał 2 tylko minuty to dałoby to
86 minut dziennie !!! Ktoś powie "to tylko półtorej godziny". Zgoda, ale
należy wziąć pod uwagę to, że TO NIE JEST 86 minut non stop ale, że
dwuminutowe sesyjki są ROZŁOŻONE w ilości ok, 43 postów na (dajmy na to) 18
godzin niespania.
Wysyłasz posty średnio co 25 minut od jakiegoś (dłuższego już) czasu.
Musisz non stop "czatować" przy komputerze w jakiejś dyskusji albo monologu.
Resztę czasu spędzasz zapewne na myśleniu nad TC oraz tzw. "sprawami
bieżącymi".
Czy ty aby nie straciłeś kontroli nad sobą samym ???
Wychodzisz gdzieś z domu ? Rozmawiasz z ludźmi ? Masz czas na czytanie lub
jakiś film ?

silvio

P.S. Uważam, że osoba, która tak mocno dba na newsach o swój własny
wizerunek (prawa autorskie itd.) powinna się grupie (grupom) lepiej
przedstawić.
Kim jesteś ksRobaku ?
Może zrobisz własną stronę internetową zamiast posługiwać się newsami jak
stroną własną...

1. Data: 2004-01-17 22:06:06

Temat: Re: Kim jesteś ksRobaku ?
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio_manuel<s...@N...onet.pl>

> Kim jesteś ksRobaku ?

Więcej niż jedną osobą.
Spocznij.

P.

1. Data: 2004-01-17 22:12:20

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel" <s...@N...onet.pl>

> [...]

> (grupom) lepiej przedstawić.
> Kim jesteś ksRobaku ?
> Może zrobisz własną stronę internetową zamiast posługiwać się

Jestem niosącym światło...
\|/ re:

1. Data: 2004-01-17 22:16:23

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004 23:06:06 +0100, Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl> wrote:

>Więcej niż jedną osobą.
>Spocznij.

Rozważyłbym mimo wszystko opcję przeciwną.

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-01-17 22:17:11

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004 23:12:20 +0100, ksRobak wrote:
> Użytkownik "silvio_manuel" <s...@N...onet.pl>

> Jestem niosącym światło...
> \|/ re:

Lucyfer? Ty tutaj?!?!?!

elgar

1. Data: 2004-01-17 22:19:30

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak<amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

> Rozważyłbym mimo wszystko opcję przeciwną.

Proponuję syntezę opcji.

P.

1. Data: 2004-01-17 22:23:34

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio_manuel:
> Wyszło "Wyniki 1 - 10 z ok. 2,060" (co najmniej)

Zapomniales o klonach. Trzeba dorzucic jakies 20-30%.

Kiedy jakiemus niedowartosciowanemu szympansowi, ktoremu
_bardzo_wiele_ sie wydaje uda sie skutecznie uwierzyc w to co
mu sie wydaje, co z kolei musi wiazac sie z mniejsza lub wieksza
utrata poczucia realizmu, to wowczas objawia sie na newsach taki
ktos jako: all, amnesiak, otto, robak, kominek... bara-bara... bin-laden...
itp.

Wlasciwie nie wazne na kogo padnie. Wazne tylko jak bardzo uda
sie takiemu komus ~zarobaczyc mentalnosc swych ofiar - to miara
'sukcesu' 'miszcza'. :)

PS: rownie dobrze moglbys zapytac jakakolwiek malpke....
ktorej "sie poprzewracalo" - nie ma znaczenia. ;)

Czarek

1. Data: 2004-01-17 22:26:05

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Lucyfer? Ty tutaj?!?!?!
> elgar

Ci co mają "czyste sumienie" nie muszą bać się Lucufera.
Buhłahahra
apokalisa TRWA...
\|/ re:

1. Data: 2004-01-17 23:03:53

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> Lucyfer? Ty tutaj?!?!?!
>
> elgar

Od dawna wiedziałam ;) :P
E.

1. Data: 2004-01-18 00:13:02

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ci co mają "czyste sumienie" nie muszą bać się Lucufera.
> Buhłahahra
> apokalisa TRWA...
> \|/ re:

aha, jesteś świrem tak jak ja ;-)