Kim jesteście?? :-)

51. Data: 2003-09-05 15:03:45

Temat: Re: Kim jesteście?? :-)
Od: "ertera" <e...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tez charakteryzator i wizazysta :)
obecnie szumam pracy :)

52. Data: 2003-09-05 15:04:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
> jako.....

Z zawodu , eee.... to się chyba nazywa grafik komputerowy (przynajmniej byli
pracodawcy tak mi w papiery wpisywali) :-)
Z wykształcenia: technik plastyk ze specjalizacją zabawkarstwo miękkie, mgr.
grafiki i malarstwa.

Pracuję sobie dorywczo w domu, gdzie przede wszystkim mamuję 2 córkom.

Sowa

53. Data: 2003-09-05 15:06:16

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisala:

>zabawkarstwo miękkie

jej, podoba mi sie ta nazwa :))) A co to tak naprawde oznacza ? maskotki ?
misie pluszowe ?:)))

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

54. Data: 2003-09-05 15:09:04

Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości :

> mgr pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, obecnie szukająca pracy heheh albo
> inaczej przebierająca , bo oferty o dziwo są

Owocnego przebierania. Ja niestety nie mogę przebierać bo nie ma w czym.
Mgr. pedagogiki resocjalizacyjnej od niedawna. Obecnie "kura domowa", mama
2-letniej panienki, intensywnie poszukująca pracy.
TZ informatyk nie pracujący w zawodzie.

Pozdrawiam
Edi

55. Data: 2003-09-05 15:09:16

Temat: [OT] Re: Kim jesteście?? :-)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisala:

>i witam ponownie po powrocie z gór Ukrainy,

I jak bylo ? Jakie wrazenia ? Pogoda dopisala ?

56. Data: 2003-09-05 15:10:37

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Informatyk, specjalista od baz danych pracujący w budżetówce, mama Michała
16,5 i Maćka 11,5., żona Marka zwanego Belfegorem.

Pasjonatka gór, przewodnik tatrzański i beskidzki, czasem pisuję tez dla
"Pascala" i miesięcznika "npm" www.npm.pl
Zresztą górską pasję podzielam z całą rodziną.

Pozdrowienia.

Basia
i witam ponownie po powrocie z gór Ukrainy, a żegnam się na weekend w czasie
którego jadę w Tatry.

57. Data: 2003-09-05 15:41:25

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> no to juz szczyt:( jak ci przeszlo przez palce takie pytanie?

2 pary oczu w tym wypadku nie pomogly. przepraszam.

58. Data: 2003-09-05 16:09:36

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edi" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mgr. pedagogiki resocjalizacyjnej od niedawna. Obecnie "kura domowa", mama
> 2-letniej panienki, intensywnie poszukująca pracy.

o to w moim mieście akurat sporo ofert dotyczacych resocjalizacji :))
powodzenia w szukaniu :))))
pozdrówka
czarownica

59. Data: 2003-09-05 16:24:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> jej, podoba mi sie ta nazwa :))) A co to tak naprawde oznacza ? maskotki ?
> misie pluszowe ?:)))

Tak - wszystkie zabawki "miękkie" czyli pluszaki, pacynki, maskotki, lale z
materiału, ryżaki itd.
Była też mała specjalizacja z zabawek twardych - czyli drewnianych.
Sowa

60. Data: 2003-09-05 16:25:19

Od: "Dan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie zarobki dopiero od 14 miesiecy takze na razie wszystko odkładam
a nie mam na co specjalnie wydawac bo nie piję nie palę - ewentualnie
czasami poużywam :)

rozpoznanie-diagnoza
Rodzinna wyprawa na Białoruś
Przyrodnie rodzenstwo