Kiszone wisnie

11. Data: 2006-08-06 18:49:04

Temat: Re: Kiszone wisnie
Od: "yuras" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:1154867821.425413.14340@75g2000cwc.googlegroups
.com...

.

>Pewnie z powodu ograniczenia w diecie piwa i alkoholu?
>No coz, wybor nalezy do pacjenta.
>Jak kolwiek znam przypadek, ze zbyt dlugo utrzymujaca sie podagra, moze
>byc
>zwiastunem raka nerki. Ale wybor,to wybor. Smierc tez jest wolnoscia.
>Pozdrawiam i zycze zdrowka. - aga-ch.
Jednak chyba wisnie zasypie cukrem i po "puszczeniu" soku zaleje to wszystko
czysta okowitka i bedzie jak znalazl prond do herby >Dziekuje za pomoc i
pozdrawiam
juras

12. Data: 2006-08-06 19:46:47

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

yuras napisał(a):
> [...]
> czysta okowitka i bedzie jak znalazl prond do herby >Dziekuje za pomoc i

Reumatyzmu nie wyleczy, ale przyjemnosci wiele. I o to chodzi.
Pozdrawiam - aga.ch

13. Data: 2006-08-07 05:22:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
.com...

> Wow, ale bym cierpiał w Twoich rękach! To już niech mnie rwie w tych
> paluchach...

Pewnie z powodu ograniczenia w diecie piwa i alkoholu?

Mam problem wyłącznie gdy zjem zbyt słono. Piwo mi pomaga - wymywało mi
piaski przed laty.
Inne alkohole pijam niezwykle rzadko.

14. Data: 2006-08-07 06:14:31

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> Pewnie z powodu ograniczenia w diecie piwa i alkoholu?
>
> Mam problem wyłącznie gdy zjem zbyt słono. Piwo mi pomaga - wymywało mi

Sprobowalam odpowiedziec, ale korespondencja niestety wraca.
Nie wiem dlaczego.

15. Data: 2006-08-07 06:35:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
> piaski przed laty.
> Inne alkohole pijam niezwykle rzadko.

Sprobowalam odpowiedziec, ale korespondencja niestety wraca.

Zablokowali mi konta, odpowiedzi też nie mogłem wysłać z onetu i wp.

16. Data: 2006-08-07 09:03:51

Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobowalam odpowiedziec, ale korespondencja niestety wraca.
> Nie wiem dlaczego.
>
> Zablokowali mi konta, odpowiedzi też nie mogłem wysłać z onetu i wp.

Pewnie Kaziu z zazdrości o sławę.
elf

17. Data: 2006-08-07 09:05:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"elf" <e...@v...pl> wrote in message

> Pewnie Kaziu z zazdrości o sławę.

Ja i sława?! Też coś.

18. Data: 2006-08-07 11:22:38

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...]
> Zablokowali mi konta, odpowiedzi też nie mogłem wysłać z onetu i wp.

http://www.excite.co.uk/
Cą i inne;p

--
Pozdrawiam :)
JM

19. Data: 2006-08-07 11:24:06

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka korekta:

> http://www.excite.co.uk/
Są i inne;p
Echh...

20. Data: 2006-08-10 10:48:16

Od: "rympal" <r...@w...pl§> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

yuras napisał(a):

> Google mi pokazuje mi tylko ze ktos sie zajadal takimi wisniami dostalem
> taki przepis, sok z wisni usuwa sole moczanowe ze stawow
> czyli nie ma artretyzmu (wszystkie rodzaje w tym podagra) i zwiazanychz
> tym
> bolow...Jedyne skuteczne
> lekarstwo na artretyzm...

Skutecznym lekarstwem na dolegliwosci artretyczne jest utrzymywanie
diety zasadowej z ograniczona iloscia produktow, majacych po przemianie
materii
odczyn kwasowy,
To czy produkt ma wlasciwosci kwasowe, czy zasadowe uzaleznione jest od
udzialu poszczegolnych skladnikow mineralnych.

Przewaga pierwiastkow metalicznych w produktach, nadaje charakter
zasadowy (warzywa korzeniowe, ziemniaki. rzodkiew.warzywa straczkowe,
pozostale warzywa, owoce, przetwory mleczne i mleko ( oprocz jogurtu i
maslanki).

Przewaga pierwiastkow niemetalicznych nadaje odczyn kwasowy. Sa to
mieso, ryby, jaj.ziarna. ryz, kukurydza, proso.gryka.przetwory zbozowe,
maczne, pestki,orzechy, nasiona.
Przewaga zasadowosci w codziennej diecie przeciwdziala silnemu
zakwaszeniu tkanek.

Nalezy tez ograniczac w diecie produkty zawierajace duzo puryn, ktorych
pochodna jest kwas moczowy. Sa to mieso, ryby, podroby, drozdze piwne,
piwo.
Wazna jest obrobka miesa. Mieso gotowane jest wskazane, poniewaz ma
mniej puryn, ale nalezy ograniczyc wywary na miesie.

Alkohol jest pozbawiony puryn, ale powoduje wzrost poziomu kwasu
mlekowego we krwi, hamujac wydalanie kwasu moczowego przez nerki.
Dlatego alkohol moze powodowac wzrost poziomu kwasu moczowego we krwi.

Nalezy pic oki.3 litrow plynow.
Pozywienie tluste i dieta glodowkowa hamuje wydalanie kwasu moczowego,
nalezy tego unikac.

Dieta przy dolegliwosciach artretycznych (dny,skazy moczanowej) jest
najwazniejsza. Zbyt duza koncentracja kwasu moczowego (wynik przemiany
materii po spozyciu) w plynach ustrojowych, prowadzi do tych
dolegliwosci.
Nadmiar kwasu moczowego nie jest w wystarczajacym stopniu wydalana
przez nerki. Tworza sie zlogi i umiejscawiaja w stawach.
Sklonnosci do artretyzmu mozna ograniczyc wlasciwa dieta. Poszukiwanie
ratunku jedynie w kiszonych wisniach, to zbytnie uproszczenie.

Pozdrawiam - aga/ch.

to jak tu zyc i co jesc :-(

rympal

glukoza vs tluszcz, kto mocniej przytyje
Ciasto niedzielne z czarną porzeczką-szukam przepisu
CUKINIOWE (KABACZKOWE) SZALENSTWO...
Sałatka "wewnętrzny spokój"
KISIELE DOMOWE