Kitchen Aid- gdzie najtaniej

51. Data: 2006-11-30 08:26:28

Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Poprzedni mialam mniejszy, przez 12 lat, i gdy dostalam wiekszy, to
> troche mi tego mniejszego brakowalo do mniejszych potraw, ale juz sie
> dostosowalam. Ja robie duzo "wielkich" robot w moim mikserze,
> szczegolnie jest przydatny, gdy miksuje jedzenie dla psow, ajest tego
> naraz 4-5 kilo. Gdy robie male ciasto drozdzowe, tez robie w tym
> mikserze, choc zabawnie ta mala kulka ciasta tam wyglada, ale szybko
> sie zamienia w gladkie ciasto. Gdybym miala miejsce w kuchni, to bym
> miala obie wielkosci, ale i tak mam za duzo maszyn, wiec pozostane
> przy jednym. MB

ale tak konkretnie, czy Bosch był, aż tak zły, ze nie polecasz go w ogóle?
czy jak na 1 kg to w zupełności wystarczyłby?
Teli.

52. Data: 2006-11-30 10:10:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Kolor miksera jest najwazniejszy. Bordowe dzialaja dobrze, choc srebrne
> tez sie niezle sprawdzaja :)

Borodowy, to podobni taki bardziej czerwony, siedze i mam zagwostke;-)

--

Gosia

53. Data: 2006-11-30 10:14:05

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Czasami w myslach moge sie doliczyc kilkunastu misek, ale gdzie one sa?
> Wywedruja z kuchni na inne uzytki i juz do niej nie wracaja. Czasem
> znajduje je w ogrodzie, czasem w garazu.

Mam identycznie, ostatnio znalazłam w ogrodzie, bo zapomniałam,z e
namoczyłam sobie róze w niej;-)

> Czasem jest tak, ze juz
> zapomnialam, ze mam jakas miske az tu nagle ona sie zjawia jak dobra
> przyjaciolka. Misek nigdy nie jest zbyt wiele. Najlepsze, jakie
> dostalam, to komplet szklanych misek od 10 litrowej do maciupkiej o
> pojemnosci 1/8 litra, a najwieksza ich zaleta bylo to, ze pasowaly do
> siebie jedna w druga i mozna bylo wszystkie zmiescic w malej szafce.

Choruje na taki komplet, a jakby ładne były jeszcze do tego to
rewelacja, bo moje takie codzienne, czasami na stole zbyt elegancko sie
nie prezentuja. Wczoraj za to widziałam, przepiekne kileiszki, z
delikatnym motywem kwiatowym, obłed. Zrobie sobie chyba zakaz chodzenia
po sklepach ;-)

--

Gosia

54. Data: 2006-11-30 12:41:33

Temat: Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
i).

> Ja juz go pokochałam za...kolor:D cudny, bordowy

Tak wczytuję się w waszą dyskusje na temat właściwości
KitchenAid-a, a tu na koniec okazuję sie, że nic w nim nie jest tak
istotnego i pomocnego w kuchni tylko kolor - bardzo dziwne.
Może poradzicie dziewczyny jaki kolor urządzeń sam wszystko zrobi w
kuchni. Nie o gotowanie mi chodzi, ale sprzątanie bo tego to nie
lubię.

Janusz

55. Data: 2006-11-30 12:43:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anatol" <j...@t...pl> wrote in message
s.com...

Gosia Plitmik napisał(a):
> [...]

Może poradzicie dziewczyny jaki kolor urządzeń sam wszystko zrobi w
kuchni. Nie o gotowanie mi chodzi, ale sprzątanie bo tego to nie

Dobry kolor...... do sprzątania...

56. Data: 2006-11-30 12:50:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> [...]
> Może poradzicie dziewczyny jaki kolor urządzeń sam wszystko zrobi w
> kuchni. Nie o gotowanie mi chodzi, ale sprzątanie bo tego to nie
Ja bym postawila na pomaranczowy, wiesz....energetyzujacy;-)

--

Gosia

57. Data: 2006-11-30 15:58:26

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Dalej Cie podrecze. Przeczytałam juz wszystko co było na grupie i mam
> zagwostke;-(Na firmowej stronie jest podane, ze na Europe sa tylko te o
> mocy 300W;-(Szukałam na e-bayu, ale tam ma tylko facet ze Stanów,
> wysłałam maila z zapytaniem o tej cholerny prad, ale wyczytałam jak
> Magdalena tłumaczyła, ze z pradem bedzie problem. Prosze, niech sie ktos
> lokalny odezwie, ktory kupił tego Prof 600. Dlaczego na Europe
> produkuja tylko te z mniejsza moca???

Robią na Polskę model
5KPM50EWH
tzw. model do zastosowań zawodowych.
pozdr. Jerzy

58. Data: 2006-11-30 16:01:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
[...]
> A te wszystkie dokladki, jak maszynka do miesa, czy inne, pasuja do
> wszystkich, do profesjonalnych i do zwyklych, [...]

W modelu tak ale już pomiędzy modelami nie.
pozdr. Jerzy

59. Data: 2006-11-30 16:48:05

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Robią na Polskę model
> 5KPM50EWH
> tzw. model do zastosowań zawodowych.

Robia,a le ona ma nadal moc silnika 300W, jest odrobine wiekszy jedynie

--

Gosia

60. Data: 2006-11-30 21:21:14

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

KsiŤýniczka Telimena (gsk) wrote:

> ale tak konkretnie, czy Bosch był, aż tak zły, ze nie polecasz go w
> ogóle? czy jak na 1 kg to w zupełności wystarczyłby?
> Teli.

Mialam na mysli chwalenie KitchenAid, anie krytyke innych. Boscha. ktory
mi zdechl, uzywalam 15 lat temu, wiec moze od tego czasu sie wzmocnily.
MB

jaki olej opinie
RisoTTo - dzisiaj!
!!!!