KitchenAid od Mikołaja ;-)

21. Data: 2005-12-18 13:50:10

Temat: Re: KitchenAid od Mikołaja ;-)
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> napisał w wiadomości
news:dnvcb4$e0h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Ja bym wolała pod choinką.

Ja bym piała z zachwytu.

> To może jeszcze oddam a kupię perfumy G. Sabatini, książkę Grocholi i
> koronkowe majtki? Tak lepiej i bardziej osobiście?

Tu akurat wszystkie 3 rzeczy zależą od gustu obdarowanego, w który z reguły
trudno trafić.

Pozdrawiam,
Akulka

22. Data: 2005-12-18 17:34:47

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> napisał w
wiadomości news:do3lg4$oe2$1@atlantis.news.tpi.pl...
>>> http://images.amazon.com/images/P/B00007IT2P.01._SCL
ZZZZZZZ_.jpg ??

Ja na razie tego nie kupuję, tylko sie upewniam czy to jest to :))

LOL
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

23. Data: 2005-12-19 12:01:54

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

BasiaBjk wrote:
> A dla żony pod choinkę cos osobistego, tylko dla niej i dla jej
> przyjemności. Najfajniejsze są rzeczy bardzo przemyślane, nawet
> niedrogie drobiazgi, ale wyszperane (czy zrobione) specjalnie z myślą o
> Tej Właśnie Osobie. Całkowiecie bezinteresowne - a nie np. garnki, czy
> odkurzacz, z których będzie miec pociechę cała rodzina.
Najlepszy, to taki prezent, ktory bedziemy w sejfie trzymac, zeby sie
cala rodzina nim nie cieszyla?
No to ze mna chyba cos nie tak, bo uwazam, ze najfajniejszy prezent to
cos, co nam sie marzy, a nie mozemy tego kupic z ktoregos powodu:
* nie mozemy tego nigdzie znalezc
* szkoda nam na to kasy (wydaje sie takie niepotrzebne, a jest 10000
bardziej pilnych wydatkow)
* nie stac nas.

:D

Pozdrawiam,
robal.

24. Data: 2005-12-19 12:33:38

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ze mna chyba cos nie tak, bo uwazam, ze najfajniejszy prezent to
> cos, co nam sie marzy, a nie mozemy tego kupic z ktoregos powodu:

{ciach}

W takim razie ze mną też coś nie tak, bo ja w żadnym razie nie obraziłabym
się za coś do kuchni pod choinką, gdyby to było coś o czym marzę.
Od dłuższego czasu chorowałam na elektryczną szczoteczkę Brauna, ale nawet
nie brałam pod uwagę, że mogę wydać ponad 200 zł na cos takiego i pogodziłam
się z myslą, że to pozostanie w sferze marzeń a dostałam ją na urodziny od
męża;-) Pewnie powinnam się śmiertelnie obrazić, bo może on mi coś w ten
sposób sugerował? ;-))

pozdrawiam serdecznie
Basia

25. Data: 2005-12-19 12:40:27

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkowiecie bezinteresowne - a nie np. garnki, czy
> odkurzacz, z których będzie miec pociechę cała rodzina.

No dobrze, ale jeśli komus frajdę sprawia właśnie gotowanie w tych
wymarzonych garnkach i karmienie rodziny? Wszystko zależy od tego jak do
prezentów podchodzi Żona Przemka.

pozdrawiam
Basia

26. Data: 2005-12-19 15:47:20

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia napisał:

> No dobrze, ale jeśli komus frajdę sprawia właśnie gotowanie w tych
> wymarzonych garnkach i karmienie rodziny? Wszystko zależy od tego jak do
> prezentów podchodzi Żona Przemka.

Masz rację, ten włąsnie aspekt jest najważniejszy :)
Ja z rzeczy ogólnogospodarczych niezbyt się cieszę. Ani też nimi martwię.

Bo wymarzone przeze mnie prezenty są całkiem z innej dziedziny... ale to
temat nie na tę grupe ;>
--
pa, BBjk

27. Data: 2005-12-19 16:14:52

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek V napisał:

> Powstrzymam się, powstrzymam się, powstrzymam się, uffff....przeszło.

Przejadłes się? :)
--
pa, BBjk

28. Data: 2005-12-19 16:14:52

Od: "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2005-12-19 17:30:02

Od: "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> szukaj wiadomości tego autora

> Przejadłes się? :)

Ćwiczę silną wolę. Tym razem udało się ale niedosyt i zaintrygowanie
pozostały...

30. Data: 2005-12-20 17:47:37

Od: "syso" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> napisał w wiadomości
Dzisiaj dotarło
> (całość trwała tydzień) no i mam dylemat. Żonka rozpoczyna szaleństwo
> przygotowań wigilijnych, i tak coś tam podejrzewa, no i przydałoby się jej
> ustrojstwo teraz a nie 3 godziny przed pasterką.
>
> Wręczać nie wręczać? Miłe Panie - jak byście wolały? ;-)

Zdecydowanie wreczac!! Ja bym tak wolala. Gratuluje wyboru, ja tez dostalam
od mezula i tez kupilismy w niemieckimsklepie internetowy. Kupilismy z
dodatkowymi tarkami a i tak zaplacilismy 1 000 zl mniej niz w Polsce :-)

Sylwia

Peklowanie szynki - jaka metode wybrac?
pieczarki mrozenie...
farsz kapuściano-grzybowy