Kiwi i galaretka

1. Data: 2005-03-12 20:57:45

Temat: Kiwi i galaretka
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegam przed dodawaniem kiwi do galaretki, nie zsiada sie.
Anna

1. Data: 2005-03-12 21:20:52

Temat: Re: Kiwi i galaretka
Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ostrzegam przed dodawaniem kiwi do galaretki, nie zsiada sie.
> Anna

A czy nie pisze to samo na kazdym opakowaniu galaretki ? ;)

1. Data: 2005-03-12 21:42:52

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ostrzegam przed dodawaniem kiwi do galaretki, nie >zsiada sie.

Sparzyć wrzątkiem.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-12 22:25:54

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mari wrote:

> A czy nie pisze to samo na kazdym opakowaniu galaretki ? ;)

nie, ale na niektórych jest napisane. Świeżego ananasa też nie. Zresztą
już o tym pisałem jakieś 2 lata temu.

Waldek

1. Data: 2005-03-13 10:46:03

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, ale na niektórych jest napisane. Świeżego ananasa też nie. Zresztą
> już o tym pisałem jakieś 2 lata temu.

A własnie że można :-))) Wystarczy ananasa troszeczkę podgotowac w zalewie z
puszki lub jak śwież to w wodzie z dodatkiem papryczki czuszki (sama
papryczka bez gniazda i ziarenek). Składnik papryczki eliminuje enzymy
zawarte w ananasie nie zmieniając smaku.
I można sobie galaretkowac :-)))
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-03-13 12:01:17

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Mar 2005 11:46:03 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Sławomir
Lewandowski*, w wiadomości news:<news:d115l0$nqa$1@news.onet.pl> zawarł, co
następuje:

> A własnie że można :-))) Wystarczy ananasa troszeczkę podgotowac w zalewie z
> puszki

A to po co? Ananas z puszki jest do galaretek świetny. Waldemar pisał tylko
o świeżym.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-03-13 13:09:47

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to po co? Ananas z puszki jest do galaretek świetny. Waldemar pisał
tylko
> o świeżym.
> --

Przepraszam, mea culpa. Po prostu poleciałem tak z rozpędu :-))) Tak to jest
jak żona na obiadek woła :-))))
Rzeczywiście odnosi się to tylko do świeżych
pozdrawiam
Sławek

jaki farsz do nalesnikow?zabraklo mi pomyslow...
Skrzydełka słodko-kwasne - znów do M.Bassett
o nalewkach
Płyta elektryczna - smugi :-(
głupi problem!