Klęcznik zamiast krzesła?

11. Data: 2005-01-14 07:43:28

Temat: Odp: Klęcznik zamiastkrzesła?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dino <d...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Klękosiad na pewno jest meblem zdrowotnie bardzo dobrym - zwłaszcza jeśli
jest
> plynna regulacja wysokości i kata ustawienia siedziska. Ja osobiscie mam
2,
> obydwa drewniane i bardzo sobie je chwalę, pomimo że regulowane skokowo
(mam od
> 6 lat). Pozdrowienia <dino>

Tylko trzeba się zastanowić czy płynna regulacja jest aż tak potrzebna. W
firmie mamy jeszcze 2 klęczniki z płynną siedziska i jak dla mnie to lepszy
jest drewniany (ten ze zdjęcia), bo ma jeszcze regulację konta podkolannika.
No i jest trochę mniejszy od tamtych, gdzie opierałem się przktycznie na
samych kolanach, a w tym drewnianym miejsce pod nie jest trochę większe
dzięki czemu obciążenie na dole lepiej się rozkłada.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2005-01-14 07:45:24

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majer <m...@n...v-lo.krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> A czy faktycznie da sie na tym wysiedziec (wykleczec;)) powiedzmy te 8
> godzin?
> Czy nie zmecze sie bardziej niz przy siedzeniu na dobrym fotelu :>

Ja tyle siedzę i daję radę. Tak jak pisałem wcześniej nogi będą bardziej
obciążone, ale trawienie zachodzi o wiele łatwiej dzięki czemu organizm
mniej się męczy.

13. Data: 2005-01-14 11:38:46

Temat: Re: KlÄ?cznik zamiast krzesĹ?a?
Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy faktycznie da sie na tym wysiedziec (wykleczec;)) powiedzmy te 8
> godzin?
> Czy nie zmecze sie bardziej niz przy siedzeniu na dobrym fotelu :>

Znam goscia co 8 godzin dziennie siedzi w pracy na wielkiej gumowej pilce =)
--
Olleo

14. Data: 2005-01-14 15:23:50

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olleo wrote:
> Znam goscia co 8 godzin dziennie siedzi w pracy na wielkiej gumowej pilce =)
:)))))))))))))
No pomyśleć że ja bylem zaszokowany klękosiadem u byłego szefa... o
piłce też kiedyś myślałem... ale w pracy.. nie no w pracy to tylko
standardowe siedzisko :)

w.p.

15. Data: 2005-01-14 19:14:10

Temat: Re: Klęcznik zamiastkrzesła?
Od: "Mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W IKEA też kupisz drewniany, tańszy (ok 180 zł) i lepszy. Płynna
> regulacja wysokości śrubą rzymską a nie ta fatalna skokowa.

Czy możesz podesłać link do takiej stronki w IKEI? bo ja szukam, szukam i nie
mogę znaleźć :((
A czy ktoś z grupowiczów nie orientuje się, gdzie to cudo można nabyć w
Krakowie (poza ew. IKEA)?

Pozdrawiam
Mania

16. Data: 2005-01-14 20:15:45

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> Czy możesz podesłać link do takiej stronki w IKEI? bo ja szukam,
> szukam i nie mogę znaleźć :((
> A czy ktoś z grupowiczów nie orientuje się, gdzie to cudo można nabyć
> w Krakowie (poza ew. IKEA)?

mi też znajoma poleciła klękosiad i Ikee, przeszukałam ich stronę i
nie było tam klękosiadu, natomiast w sklepie był (właśnie w krakowie)

po za tym możesz popytać w innych sklepach z meblami, krzesłami itp
nprawdę jest tego coraz więcej i nie powinnaś mieć problemu z zakupem,
trzeba tylko troszkę się porozglądać:)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

Łysiejący nastolatek ?! Czy to mozliwe ?
Co to za ból?
Bromergon i nadmair prolaktyny
Zatkane ucho
alkohol i antybiotyki