Kłamcy...

111. Data: 2009-10-14 19:19:05

Temat: Re: Kłamcy...
Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 20:59, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Józefinka <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

935,302706,18/" b

> Ha... Nie pomogę. Do tego to trzeba być miłośnikiem mądrości.
>
> Qra, zwyczajny jednokomórkowiec- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

O dzięki Ci bo już myslałm o samobójstwie przez wzgląd na haniebne
niewyedukowanie.

Józefinka - natrrrrrrrrrrrrrętna mucha

112. Data: 2009-10-14 19:26:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Józefinka wrote:

> [...]
> chińskiego.
> Józefinka odróżnia komplementy od tanich pochlebstw.
> Józefinka odróżnia idiotę od nie groźnego pajaca
> Józefinka jest dość naiwna, ale tylko raz włazi po szyje do tej
> "samej wody"
> Józefinka rozumie, że jest tu pionkiem ( posługuję się nią jak
> zapalnikiem) w wojence między panem X a panem Y
> Józefinka ma to wszystko w ciemnej otchłani ...i nie przestanie lubić
> konwencjonalności objawiającej się ( szarmanckim pocałowaniem w rękę)
> na rzecz taniej wulgarności ( w słowach i czynach)

Józefinka lubi siebie oszukiwać i prawić sobie pochlepstwa, a glob nie
pisał przeciwko Robakowi tylko odpowiedział na twoje pytanie.

113. Data: 2009-10-14 20:20:25

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 21:26, glob <r...@g...com> wrote:

Robakks

> Józefinka lubi siebie oszukiwać i prawić sobie pochlepstwa, a glob nie
> pisał przeciwko Robakowi tylko odpowiedział na twoje pytanie.

Pokaż mi w którym momencie(prawię sobie pochlebstwa) bo chyba juz
ocipiałam z tego wszystkiego.
Wiesz dziecino ...ja jestem wiekiem całkiem młoda, ale konwenanse
lubię stare i to sie u mnie raczej nie zreformuje. A jeśli nad
interpretowałam odnośnie ciebie i Robakksa to przepraszam.

114. Data: 2009-10-14 21:10:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Józefinka wrote:

> [...]
> lubię stare i to sie u mnie raczej nie zreformuje. A jeśli nad
> interpretowałam odnośnie ciebie i Robakksa to przepraszam.

No przecież w poprzednim poście siebie wychwaliłaś, i stwierdziłaś że
ty taka nie jesteś jak jakiś tam panienki, no niestety po tym co
piszesz jesteś.

115. Data: 2009-10-14 22:14:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> No przecież w poprzednim poście siebie wychwaliłaś, i stwierdziłaś że
> ty taka nie jesteś jak jakiś tam panienki, no niestety po tym co
> piszesz jesteś.

Glob, przestań się wyglupiać! Przecież Ty masz rzadkie kontakty z
panienkami. Skąd możesz wiedzieć, jakie są? :)

michał

116. Data: 2009-10-14 22:32:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> Glob, przestaďż˝ siďż˝ wyglupiaďż˝! Przecieďż˝ Ty masz rzadkie kontakty z
> panienkami. Sk�d mo�esz wiedzie�, jakie s�? :)
>
> --
> pozdrawiam
> michaďż˝

A od kiedy glob nie ma kontaktów z panienkami, teraz rzeczywiście, ale
wcześniej raczej hmmmmmm ''żałuje że kasy nie brałem'';)))))
A poza tym glob nie jest ślepy, naprawdę nie dziwiłeś się z kolegami
że kobiety takie skandaliczne wybory podejmują, wybierając talon na
balon, a nie balon. Przecież ta ślepota kobiet jest aż rzucająca się w
oczy. Nawet z kolegami chcieliśmy założyć pisemko literackie, ale
sponsor nawalił i chyba dobrze, bo ja wpadłem na obłędny pomysł, że na
swojej stronie będe się rozliczał ze swoimi wrogami-- koledzy zapytali
- jakimi wrogami-- odpowiedziałem-- z kobietami. I zaraz jeden Marcin
oznajmił , że to ładnie iż mi przyszedł do głowy taki fajny pomysł, bo
też ma parę spraw do załatwienia z tymi co do Minia ostatnio
przyszeły. Ale widzisz sponsor nawalił.

117. Data: 2009-10-14 23:06:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> oznajmił , że to ładnie iż mi przyszedł do głowy taki fajny pomysł, bo
> też ma parę spraw do załatwienia z tymi co do Minia ostatnio

Ale zaraz, a nie chciałbyś popisać trochę o kobietach, bo mnie się
wydaje że są do niczego, tak konkretami byśmy wyliczyli dlaczego są
okropne;
np; Kobieta mizdrząc się do szaleństwa, zawsze, wszędzie, przybiera
jednocześnie minę jakby mężczyzna nic jej nie obchodził. I mówi;---
ach, ja tylko tak dla estetyki! Kto uwierzy kłamstwu zbyt jawnemu?
Czyli mamy raz = zakłamane.
Teraz twoja Michałku;)

118. Data: 2009-10-15 01:30:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
> jednocześnie minę jakby mężczyzna nic jej nie obchodził. I mówi;---
> ach, ja tylko tak dla estetyki! Kto uwierzy kłamstwu zbyt jawnemu?

Wiesz co? Ponieważ jestem mężczyzną, to śmiało mogę powiedzieć, jak
zakłamani są faceci. Na przykład do swoich kobiet, z którymi coś tam razem
tworzą. Miałbym zatem odmówić kobietom prawa do konfabulacji? Po jasna
cholerę Ci kobieca szczerość? Wiąże tylko ręce, a co za tym idzie -
zobowiązuje. ;D

michał

119. Data: 2009-10-15 02:05:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> Wiesz co? Poniewa� jestem m�czyzn�, to �mia�o mog� powiedzie�, jak
> zak�amani s� faceci. Na przyk�ad do swoich kobiet, z kt�rymi co� tam
razem
> tworz�. Mia�bym zatem odm�wi� kobietom prawa do konfabulacji? Po jasna
> choler� Ci kobieca szczero��? Wi��e tylko r�ce, a co za tym idzie -
> zobowi�zuje. ;D
>
> --
> pozdrawiam
> michaďż˝

Ależ ja nie mówię że kobiety nie mogą demaskować, ale po tobie Michaś
znowu dostrzegam układanie się w kłamstwie, aby tylko nie zrobić
przykrości, wiesz przez taką postawę dużo związków przegrywa, bo na
udawaniu buduje się dom od strony dachu, a takie domy się zawalają.

120. Data: 2009-10-15 03:34:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> [...]
> tworz�. Mia�bym zatem odm�wi� kobietom prawa do konfabulacji? Po jasna
> choler� Ci kobieca szczero��? Wi��e tylko r�ce, a co za tym idzie -

A poza tym globik stworzony jest do miłości, no podobno mam taki układ
ciała i wiesz gdyby niektóre kobiety nie były szczere w pewnej materii
a zakłamane jak Ty Michaś , to bym nie nauczył się poznawania swojego
ciała i ustawiania się w taki sposób, by wrażenia były optymalne,
chociaż dla mnie to skończyło się pewnym hipermaniakanym skupieniem na
ekschibicjoniźmie. Miałem propozycję wieczorku kobiecego,[ bardzo
długo się zastanawiałem..............chwilę;)] no i się publicznie
pieściłem przed tymi kobietami, za każdym razem przez to na co
patrzyły , jednocześnie zwracały mi uwagę swoim spojrzeniem co
powinienem ułożyć odpowiednio w ciele, gestach[ obserwowałem ich
reakcje z zaprzymrużonych powiek ] i dopiero wtenczas zacząłem sobie
się naprawdę podobać.
I teraz wiem na pewno że kobiety uwielbiają patrzeć, wbrew obiegowej
opini że to mężczyźni są wzrokowcami.
I zrozumiałem że wzrok innych osób potrafi wzmocnić przez obserwacje
odczucia seksualne.

DRAG SAS
NUDEL
marsz ateistow i agnostykow