Re: Kłamstwo

From: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłamstwo
Date: Sun, 17 Oct 2010 17:22:04 +0200

Był to dzień 17-październik-10, kiedy Veronika napełnił usenet słów
muzyką:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A dlaczego wszyscy zginęli na miejscu w katastrofach lotniczych z 1980 i
> 1987 r.?

To bardzo fajne pytanie. W obu przypadkach były bowiem kłopoty ze
sterowaniem samolotu. W jednym - było to praktycznie bezwładne spadanie, a
w drugim bardzo utrudnione - z powodu uszkodzeń w samolocie.
W katastrofie smoleńskiej, podobno wszystko super działało. Prędkości też
są mało porównywalne.