Kłamstwo katyńskie, kłamstwo smoleńskie.

121. Data: 2011-01-15 22:54:23

Temat: Re: Kłamstwo katyńskie, kłamstwo smoleńskie.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 23:44, "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> wrote:
> Hanka <c...@g...com>

> Mam dwa pytanka.
> Co dokładnie robią wszyscy członkowie krk ?

Feruja PEWNE poglady bez materialnych dowodow.
Ze zacytuje vB.

> Czy aby na pewno tylko członkowie krk ?

Nie, nie tylko.
Robia to czlonkowie wszystkich kosciolow.
A takze cale mnostwo naukowcow.

122. Data: 2011-01-15 23:08:23

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> etapie dowie się od rodziców, że "dobrzy idą do nieba", to sądzisz, że
> taka informacja będzie wpływała na zachowanie tego dziecka bardziej, niż
> przykładowy klaps, brak dobranocki albo obiecany lizak? Po prostu
> wszystko właściwie zależy od rodziców, nie od dogmatów.

> I co Ci odpowiedzieli? Mnie ojciec potraktował bolesnym realizmem. Ale
> najbardziej przerażające było dla mnie, kiedy dowiedziałam się, że mogą
> tak nagle wszyscy umrzeć(o zagrożeniu atomowym w czasach mojego
> dzieciństwa powszechnie się mówiło)i nawet lekarze wtedy nie pomogą. ;)

Nie pamietam, ale kitu nie wstawiali i mimo to czułem sie po rozmowie z
nimi OK. A dobrze pamiętam, że w "tamtym" stanie ducha wchłonałbym każdy
kit. W ten sposób nie utrwalili mi jak sądzę stereotypu: jak cos ci jest
niewygodne, to wymyśl sobie cos takiego aby było. Raczej podkreślali że
wszystkich nas czeka jeszcze wiele zycia i że jest to dośc czasu aby w
między czasie zrobić - ale nie tymi słowami, bo byli to tzw. "prości
ludzie". A ponieważ następnego dnia wszyscy nadal żyli, zajęłem się
"ważniejszymi" sprawami... Skoro oni to wiedzą i nie zamartwiają się to
ja też mogę :-)))

pozdrawiam
vonBraun

123. Data: 2011-01-15 23:42:06

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "etm" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> V-V!
> Błagam, tylko nie TT! :)

A tam.
Fajnie by było.
Wszystkie starsze jesteśmy i na pewno mądrzejsze.

(A nie mówiłam?! Podglądają! :))

124. Data: 2011-01-15 23:55:40

Od: "etm" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A tam.
> Fajnie by było.
> Wszystkie starsze jesteśmy i na pewno mądrzejsze.

Może i tak. TT jest dla mnie zbyt toksyczny ;))
Niemniej jednak, by się działooooo..... oj

> (A nie mówiłam?! Podglądają! :))

Czasami :)
Choć zbawiać świata już się nie chce.

125. Data: 2011-01-16 00:17:27

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

etm wrote:

> [...]
>

> Może i tak. TT jest dla mnie zbyt toksyczny ;))
> Niemniej jednak, by się działooooo..... oj

TT miał fajne odjazdy IMHO i już tylko dla nich warto go było czytać.
vB

126. Data: 2011-01-16 01:23:16

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> napisał(a):
q.googlegroups.com

[...]

> Feruja PEWNE poglady bez materialnych dowodow.
> Ze zacytuje vB.

A myślisz że istnieje choćby jeden człowiek na Ziemi,
który by tak nie postępował ?

> Nie, nie tylko.
> Robia to czlonkowie wszystkich kosciolow.
> A takze cale mnostwo naukowcow.

A także, wszyscy ludzie na Ziemi jak sądzę.

puciek.

127. Data: 2011-01-16 01:34:44

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun <i...@g...pl> napisał(a):
q.googlegroups.com

[...]

> Sądzę, że ludzie muszą jednal mimo wszystko muszą mieć wmontowaną jakąś
> podstawową, instynktowną racjonalność. Po prostu nauczyli się KIEDY MOGĄ
> JĄ BEZPIECZNIE WYŁĄCZYC.

Rozumiem, że wiesz co wedłu Ciebie oznacza to "racjonalność" ?
Potrafisz przybliżyć ?

[...]

128. Data: 2011-01-16 07:02:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzie". A ponieważ następnego dnia wszyscy nadal żyli, zajęłem się
> "ważniejszymi" sprawami... Skoro oni to wiedzą i nie zamartwiają się to ja

bo dzieciom można naprawdę wiele wytłumaczyć

kiwiko

129. Data: 2011-01-16 11:40:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 02:23, "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> wrote:
> Hanka <c...@g...com>

> A myslisz ze istnieje chocby jeden czlowiek na Ziemi,
> ktory by tak nie postepowal ?

Mysle, ze powinnismy uzgodnic pryncypia, zeby
za chwile nie okazalo sie, ze mowimy o dwoch
roznych sprawach.

vB mowi o ferowaniu PEWNYCH, tzn niezaprzeczalnie
slusznych (w tym, plus minus, znaczeniu) pogladow,
bez materialnych dowodow.
I ja tez mowie o tym.

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze wszyscy ludzie
feruja pewne, w sensie pewnosci, poglady BEZ
materialnych dowodow?

Inaczej moze: jakie mechanizmy, czy tez mozliwosci,
ludzkiej swiadomosci, daja Ci dowod na to, iz
posiadacz tejze, _swiadomie_ unika poszukiwania
materialnych dowodow dla swoich pogladow?

> A takze, wszyscy ludzie na Ziemi jak sadze .

Mam odmienne zdanie.
Byc moze nie widze tego, co dostrzegasz Ty.

Pokazesz?

130. Data: 2011-01-16 12:58:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto pamięta więcej?