Re: Klasterowy ból głowy

Data: 2002-11-17 18:18:32
Temat: Re: Klasterowy ból głowy
Od: "pbedn" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> napisał
w wiadomości news:15c8iok901bqk.mikofrsbts3v.dlg@40tude.net...

> Jestes kobietą?
>
> Spróbuj metindolu, poradź się neurologa.
>
> Hortona u kobiet spotyka się sporadycznie.

Przepraszam, nie podpisalam sie - to moje poczatki na grupie dyskusyjnej.
Mam na imie Dorota. Co to za lek - Metindol? Moja Bestia byla tak uciazliwa
i czasami dlugotrwala, ze zmusila mnie do wiztyty u neurologa. Myslisz, ze
na to nie wpadlam? Bylam nawet dwa razy. Za kazdym razem seria badan i
stwierdzenie - migrena. Ale na podstawie roznych medycznych podrecznikow
doszlam do wniosku, ze to jednak bol klasterowy. Ten opis pasuje jak ulal.
Migrena natomiast w ogole. Ale zastanowilo mnie, ze mowisz o bolach
hortonowskich. czy to sa wlasnie bole klasterowe? Gdy bylam pierwszy raz u
lekarza, na podstawie moich "zeznan" bez zadnych badan oznajmil ze to
wlasnie Horton. Pozniej sie z tego wycofal.Co o tym sadzisz? Pozdrawiam.
Dorota.