Klej do montazu muszli klozetowej ?

1. Data: 2007-09-26 09:41:00

Temat: Klej do montazu muszli klozetowej ?
Od: " deen77" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki mozecie polecic klej do montazu muszli klozetowej ?

2. Data: 2007-09-26 11:03:51

Temat: Re: Klej do montazu muszli klozetowej ?
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki mozecie polecic klej do montazu muszli klozetowej ?

Silikon sanitarny, wyczyścić dokładnie obie powierzchnie, osuszyć (WAŻNE),
wypozycjonować muszlę i silikonować unosząc najpierw jedną stronę - włożyć
jakiegoś małego klina 3-4 mm np. od układania glazury, to samo z drugą
stroną. Paluch w Ludwika i wygładzić powierzchnię silikonu. Gotowe. Nie
używać kibelka przez parę godzin;-)

--=olo=--

3. Data: 2007-09-26 14:39:22

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiegoś małego klina 3-4 mm np. od układania glazury, to samo z drugą
> stroną. Paluch w Ludwika i wygładzić powierzchnię silikonu. Gotowe. Nie

Dokładnie :) u mnie w ten sposób umocowane są 2 tzw. kompakty. Miałem
wprawdzie je przykręcać, ale jakoś tak zostało i jest dobrze (prowizorka,
wiem, ale przez 5 lat jest OK ...)

Pozdr.
Janusz

4. Data: 2007-10-03 17:13:18

Od: "Magda" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie ośmiorniczkę lub kropelke

5. Data: 2007-10-03 17:13:33

Od: "Karola91" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

do takich rzeczy najlepszy jest Vikol

7. Data: 2007-10-03 17:15:49

Od: "Ania W." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze kropelka lub super glue:p i oczywiscie osmiorniczka

6. Data: 2007-10-03 17:15:49

Od: "Kasiula Olejniczak" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka
oto moja rada:
''co kropelka skleji, skleji żadna siła nie rozkleji...;)"

8. Data: 2007-10-04 16:06:59

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Oct 2007 19:15:49 +0200, "Kasiula Olejniczak"
<K...@o...pl> wrote:

>hejka
>oto moja rada:
>''co kropelka skleji, skleji żadna siła nie rozkleji...;)"

Moja rada to zainstalować sobie słownik poprawnej polszczyzny, bo
słownictwo coś się nie "klei". Następnie poczytać o konfiguracji
czytnika i cytowaniu postów.

Mariusz

9. Data: 2007-10-05 12:47:12

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o muszlę wiszącą, to jednak położyłbym na podłodze coś miękkiego...
;-)
JaC

pompka obiegowa w kotle Viessmann
drozsze panele czy tansze drewno?