Klejenie styropian-styropian, styropian-folia aluminiowa

1. Data: 2003-02-28 11:48:31

Temat: Klejenie styropian-styropian, styropian-folia aluminiowa
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich :-)

Proszę o pomoc w temacie jakiego kleju użyć by skleić ze sobą dwa
kawałki styropianu a następnie obkleić je cienką (spożywczą) folią
aluminiową.

Co do drugiego wariantu (folia-aluminium) - rozważam użycie dwustronnie
klejącej taśmy, pierwszy (styropian-styropian) kleju z pistoletu
(takiego rozgrzewanego).

Elementy będą narażone na okresowe nagrzewanie do niezbyt wysokiej
temperatury tzn. będą tworzyły odbłyśnik do lampy z zamontowaną
świetlówką kompaktową (do jakiej temp. może rozgrzać się taka świetlówka ?).

Może jakieś inne sugestie - pytałem modelarzy ale temat nie wzbudził ich
zainteresowania :-(

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-28 11:55:56

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Friday, February 28, 2003 12:48 PM),
osoba znana jako... Wojciech Ściesiński, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

> Witam Wszystkich :-)
>
> Proszę o pomoc w temacie jakiego kleju użyć by skleić ze sobą dwa
> kawałki styropianu a następnie obkleić je cienką (spożywczą) folią
> aluminiową.

Jest taki klej do klejenia "ekranów zagrzejnikowych", tych
styropianowofolioaluminiowych :)
Niestety, nazwa jest gdzieś w odmętach nieświadomości. Pamiętam, że jest
przezroczysty i ciąąąąąągną się za nim dłuuuugie niteczki :))
Może pytać się o taki właśnie - liroje, praktikery, kastoramy??

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-02-28 13:02:12

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2003 12:55:56 +0100 I had a dream that Adam Rolbiecki
<A...@e...pl> wrote:
> [...]
>przezroczysty i ciąąąąąągną się za nim dłuuuugie niteczki :))
>Może pytać się o taki właśnie - liroje, praktikery, kastoramy??

Albo przecież można kupić gotowe ekrany zagrzejnikowe, czyli płytki
ze styropianu jednostronnie pokryte folią aluminiową.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-28 13:19:31

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo przecież można kupić gotowe ekrany zagrzejnikowe,

O tym nie pomyślałem, z drugiej strony styropian grubości 2 cm miał
stanowić korpus (czyli istotę tego odbłyśnika) a w tej funkcji ekran
zagrzejnikowy o grubości 0,5 cm się raczej nie sprawdzi :-(

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-28 14:09:33

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> Może jakieś inne sugestie - pytałem modelarzy ale temat nie wzbudził ich
> zainteresowania :-(
Spacer do Castoramy lub innego hiper - w okolicach paneli sufitowych masz
znakomity klej do styropianu w waderkach - dodatkowo w Castoramie jest w
tubach a'la silikon. UWAGA są dwa rodzje - musisz doczytać który jest do
styropianu. Co do podgrzania - bez obaw - mam w styropianowych panelach
sufitowych osadzone halogenki - nagrzewają się tak że parzą i jest OK
(dotykają styropianu bezpośrednio)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-28 14:25:16

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spacer do Castoramy
He, he ... dzięki prowadzonemu właśnie remontowi to jeszcze trochę i
będę z pracownikami Castoramy na stopie przyjacielskiej :-)

> Co do podgrzania - bez obaw - mam w styropianowych panelach
> sufitowych osadzone halogenki - nagrzewają się tak że parzą i jest OK

Kompaktowe tak mocno się rzeczywiście nie nagrzewają :-)

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

Szafa wnękowa - lustra i białe okucia
Naprawa zmywarki kogo polecicie(Wawa) - Co wy na ten objaw?
pralka Amica-Mastercook?
Montaz Mebli
Izolacja boilera