Klimatycacja nascienna tansza niz w Polsce ??

1. Data: 2003-06-06 10:51:22

Temat: Klimatycacja nascienna tansza niz w Polsce ??
Od: "Roger from Cracow" <W...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze ktos sie orientuje czy istniejemozliwosc np. za granica kupic
taniej niz w Polsce klimatyzacje, taka na sciane do powieszenia -
- nawiew zimnego powietrza z programatorem.
W Polsce taka przyjemnosc kosztuje w granicach 2500 - 3000 PLN :(

Roger

1. Data: 2003-06-06 10:59:45

Temat: Re: Klimatycacja nascienna tansza niz w Polsce ??
Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Friday, June 06, 2003 12:51 PM,
osobnik >> Roger from Cracow <<, napisał:

> [...]
> - nawiew zimnego powietrza z programatorem.
> W Polsce taka przyjemnosc kosztuje w granicach 2500 - 3000 PLN :(

To dużo? Za te pieniądze sklimatyzować możnaby co najwyżej niewielką
łazienkę.

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-06-06 11:02:23

Od: "Roger from Cracow" <W...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dużo? Za te pieniądze sklimatyzować możnaby co najwyżej niewielką
> łazienkę.

Dla mnie duzo :(
Chodzi mi o to czy poza granicami naszego kraju kupie taniej.
Instalacje sam moge sobie wykonac.

Roger

1. Data: 2003-06-06 11:13:16

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Friday, June 06, 2003 1:02 PM,
osobnik >> Roger from Cracow <<, napisał:

> Dla mnie duzo :(
> Chodzi mi o to czy poza granicami naszego kraju kupie taniej.

Nie mam pojęcia. Na mieszkanie 45m2, mocno nasłonecznione wyszło mi
(skraplacz i jedna jednostka wewnętrzna Fujitsu) prawie 9000 zł z
montażem. Po znajomości! Dlatego, mimo znajomości, podarowałem sobie ten
komfort i kupiłem dwa wentylatory :-))

> Instalacje sam moge sobie wykonac.

Oj oj. Nie wiem. Wbrew pozorom (parę rurek, to każdy potrafi
położyć), nie jest to takie hop-siup. A już przygotowanie instalacji
(przedmuchanie azotem, napełnienie itp.), to już niezła jazda.

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-06-06 11:14:50

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roger from Cracow" <W...@k...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbprqg$r0$1@mx.tera.com.pl...

> W Polsce taka przyjemnosc kosztuje w granicach 2500 - 3000 PLN :(

Tak, w krajach gdzie klima nie jest luksusem ale normalnym wyposażeniem
mieszkania. Np w Turcji widziałem klimatyzatory w cenie duuużo niższej niż u
nas (średnio licząc, bo nie porównywałem konkretnych modeli), ale transport
pewnie by to wyrównał z nawiązką :-(

J.

1. Data: 2003-06-07 00:30:58

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> położyć), nie jest to takie hop-siup. A już przygotowanie instalacji
> (przedmuchanie azotem, napełnienie itp.), to już niezła jazda.

Nie przesadzaj z ceną, przy tym kursie $ ceny poleciały na łeb ja
kupiłem za 2600,- z montażem klimę z pompą ciepła( tzn. odwrócony obieg -
grzanie, doskonałe na wiosnę i jesień w bloku jak CO nie działa). Mam nawet
trochę większej mocy niż potrzeba ale za to w 3-4 minuty mam 22 stopnie
zamiast 27 w 30 m pokoju od strony południowej.
Polecam model KL-13 OPTIMUM ( to tylko nazwa na Polskę producentem jest
turecka firma Vestel) sprzedawany w Macro i Selgrosie w promocji majowej
ale znalazłem opis z cenami na stronie sklepu internetowego
http://www.hoho.pl/wentyl.htm#70 w cenie 2183 ale chyba bez montażu. Samemu
nie da się zamontować bo potrzebna jest pompa próżniowa a bez tego ani rusz.
Monter nigdy wcześniej takiego nie zakładał a był z dużej firmy i był
odrobinę zszokowany ceną za urządzenie tej klasy (jego słowa). W tego typu
urządzeniach wielkiej filozofii nie ma bo najważniejszy jest agregat (tu
Hitachi ), elektronika sterująca (wiele funkcji z programowaniem ) no i
trochę rurek z gazem w wymiennikach.
Pozdrowienia Andrzej

1. Data: 2003-06-09 16:43:51

Od: "Kubalonek" <d...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem w Chorwacji w supermarketach AGD. dużo taniej

1. Data: 2003-06-10 18:09:00

Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Jun 2003 02:30:58 +0200, "Andrzej i B."
<andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> wrote:

> [...]
>trochę większej mocy niż potrzeba ale za to w 3-4 minuty mam 22 stopnie
>zamiast 27 w 30 m pokoju od strony południowej.

A jak głośny jest skraplacz takiego urządzenia?
Mam idealne miejsce na balkonie (w bloku) ale obawiam się zbyt głośnej
pracy wentylatora - nie chcę żeby to było uciążliwe dla sąsiadów...

Pzdr
O.

1. Data: 2003-06-11 06:19:43

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tuesday, June 10, 2003 8:09 PM,
osobnik >> Olo <<, napisał:

> [...]

Nie widzę posta Andrzeja, więc odpowiadam tu: jednostka zewnętrzna
AOY12R (moc chłodnicza 3,4kW) - cena 4280 zł, jedn. wewnętrzna AUY12R -
2854 zł (przelicznik z euro - cen w walucie nie mam przy sobie). W sumie
7134zł. Plus montaż itp - wyszło 9 tyś.

> A jak głośny jest skraplacz takiego urządzenia?
> Mam idealne miejsce na balkonie (w bloku) ale obawiam się zbyt głośnej
> pracy wentylatora - nie chcę żeby to było uciążliwe dla sąsiadów...

Głośny nie jest, ale podmuch gorącego powietrza może trochę
podgrzewać sąsiadów, jeśli "wydmuch" miałby być skierowany w ich stronę
:-))

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-06-11 07:03:19

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak głośny jest skraplacz takiego urządzenia?
> Mam idealne miejsce na balkonie (w bloku) ale obawiam się zbyt głośnej
> pracy wentylatora - nie chcę żeby to było uciążliwe dla sąsiadów...

W ciągu dnia na pewno nie przeszkadza sąsiadom pracuje jak głośna lodówka
( ale jest na gumowych podstawkach bo chyba gorsze są wibracje) + wentylator
a ten jest wolnoobrotowy i prawie nie słychać (delikatny szum). Osobiście
wyłączam o 23 (jak hałas miejski przycicha) z tym że agregat nie działa cały
czas bo włącza się na kilka minut , a później następuje podobna lub nawet
dłuższa przerwa zależnie od temperatury. Problemem może być jedynie
najbliższy balkon no i jeśli sąsiad jest bardzo drażliwy. Wszystko zależy od
usytuowania balkonów. Przy montażu należy przewidzieć ewentualne ocieplenie
bloku (usytuowanie i odstęp od ściany)
Dostałem właśnie nową ulotkę z MAKRO i ponownie są dwa modele w cenie
2,5-2,9 tys. brutto z montażem ! POLECAM !
Andrzej

19 zł za konto email?!
Legalizacja wodomierza
Dobry stolarz w Krakowie...