Kłopoty z OE.

1. Data: 2002-05-26 17:30:55

Temat: Kłopoty z OE.
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że Was zanudzam, ale pozwalam sobie prosić o fachową
radę. Od kilku dni, dokladnie od 21.V. z grupą dyskusyjną
"psychologia" porobiło się coś dziwnego w moim komputerze. Podejrzenia
kieruję
w stronę dziecka, które coś tam moglo przypadkowo kliknąć. Otóż
ściągniętych
jest np. 207 listów. Ale w czytniku widzę głównie moje wypowiedzi,
parę
wypowiedzi i wątków innych osób, które mogę w sumie policzyć ma
palcach obu
rąk. Nie więcej. Po przeczytaniu tych góra 10-ciu cudzych wypowiedzi,
zostają moje, nie przeczytane. Ale w news.tpi.pl "psychologia" nadal
figuruje liczba 198 postów. Reszty nie widzę ani w opcji "Widok"-
"Pokaż
wszystkie wiadomości", ani nigdzie w ustawieniach czytania. Gdzie one
są?
Dorrit

1. Data: 2002-05-26 17:44:14

Temat: Re: Kłopoty z OE.
Od: jkp <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <acr60d$4m$2@news.tpi.pl>, z...@c...pl says...
> [...]
> "Pokaż
> wszystkie wiadomości", ani nigdzie w ustawieniach czytania. Gdzie one

Moze sprobuj zrobic kompresje bazy listow i zrestartuj OE.
Albo uzyj jakiegos innego czytnika - skadinand OE to niebezpieczne
cholernie dranstwo.

1. Data: 2002-05-26 20:37:15

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit"

[ciach...]

> [...]
> "Pokaż
> wszystkie wiadomości", ani nigdzie w ustawieniach czytania. Gdzie one

W OE Ty używasz serweru tpi do napisania i wysłania listów
na grupę psychologia. A serwer tpi ma taką właściwość, że nie ściąga
w danym czasie wszystkich postów, ale problem jest przemijający ;) choć
czasem wydłuża się w czasie. Nie win dziecka za tę dokuczliwą dolegliwość
serwera. Polecam serwer onetowski :)

Spójrz na napisy na pasku stanu u dołu okna OE znajdziesz cos takiego
wiadomości ........ nie przeczytanych .............nie pobranych
W miejscu kropek są określone liczby. To będzie przeczyna w/w.
I jeszcze jedno ekspertem od OE jest Andrzej Litewka :|

Pozdrawiam
Masoneczka

1. Data: 2002-05-27 11:37:18

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka wrote:

> [...]
> w danym czasie wszystkich postów, ale problem jest przemijający ;) choć
> czasem wydłuża się w czasie. Nie win dziecka za tę dokuczliwą dolegliwość

Nie mnie sadzic, czy TPSA jest dobre czy nie, ale w W-wie nigdy nie
mialem problemow z tpi. Zdzarza sie, ze siedzac dluzsza chwile na necie
sciagam grupe kilka razy i tez nie ma problemow. Moze dziecko jakis KF
ustawilo ;).

Flyer

1. Data: 2002-05-27 13:25:17

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Little Dorrit" napisala:

> Otóż ściągniętych jest np. 207 listów. Ale w czytniku
> widzę głównie moje wypowiedzi, parę wypowiedzi i
> wątków innych osób, które mogę w sumie policzyć ma
> palcach obu rąk. Nie więcej.

A IMHO to ani wina serwera, ani "niebezpiecznego" dzialania OE ;)
Prawdopodobnie Twoje dziecko w Widok - > Widok biezacy, wlaczylo opcje
"Pokaz odpowiedzi na moje wiadomosci". Odznacz ptaka przy tej opcji i
bedzie OK.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-27 15:20:20

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer"

> [...]
> mialem problemow z tpi. Zdzarza sie, ze siedzac dluzsza chwile na necie
> sciagam grupe kilka razy i tez nie ma problemow. Moze dziecko jakis KF

Biedne dziecko dostanie lanie lub burę :( a tylko gierkę chciało ;) Dorrit
powiedź coś.
Co to jest KF?
Czy to wina połączenia TPSA?
Widzisz ja mam 2 serwery tpi i onet na innych grupach. Właśnie tpi
najczęściej nie pobiera mi wszystkich wiadomości - czasem dobierze po kilku
dniach. Zmuszona byłam zainstalowac inny serwer.
jeszcze gorzej było z voglem tu miałam prawdziwe pustki w pobranych postach.

Masoneczka

1. Data: 2002-05-27 15:33:06

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

> [...]
> Prawdopodobnie Twoje dziecko w Widok - > Widok biezacy, wlaczylo opcje
> "Pokaz odpowiedzi na moje wiadomosci". Odznacz ptaka przy tej opcji i

Prawdopodopnie dziecko stukało tylko w klawisze.
Jeszcze o wiek dziecka musiałbyś zapytać, aby szukać przyczyn
nieprawidłowości w OE.
Jeśli nacisnięta byłaby powyższa opcja to wiadomości byłoby mniej niż tyle
ile ona napisała cos ponag 150 :) ale niech próbuje wywalić tego "ptaka"
jeśli rzeczywiście tak jest. Tylko nie negowałabym mojej przyczyn,
powodów bywa wiele.

Masoneczka

1. Data: 2002-05-27 20:03:30

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Little Dorrit" news:acr60d$4m$2@news.tpi.pl

[CIACH]

Kliknij prawym na nazwie grupy i wybierz z menu - które się ukaże -
polecenie "Wyrównaj"

1. Data: 2002-05-27 20:08:46

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka"
> A serwer tpi ma taką właściwość, że nie ściąga
> w danym czasie wszystkich postów

Nie ma czegoś takiego.
To tylko "wspaniały" OE nie umie pobrać jak należy wszystkich nowych
artykułów, które napłynęły na grupę od czasu ostatniego połączenia.
Artykuły wysłane z innych serwerów news (news.onet.pl, newspolsl.gliwice.pl,
news.ceti.pl, news.vogel.pl, news.gazeta.pl) pojawiają się na news.tpi.pl w
najgorszym wypadku po kilkunastu sekundach.

Oczywiście na takie kłopoty z pogubionymi postami w OE polecam Hamstera -
można zapomnieć o jakichkolwiek zgubach i przestojach w ściąganiu news-ów.

1. Data: 2002-05-27 22:29:48

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka wrote:

> [...]
> Widzisz ja mam 2 serwery tpi i onet na innych grupach. Właśnie tpi
> najczęściej nie pobiera mi wszystkich wiadomości - czasem dobierze po kilku

Sam nie uzywam w domu OE - kiedys w pracy tak, wiec nie znam sie na jego
wszystkich udziwnieniach. A KF to Kill File - jezeli dobrze zapamietalem
z grup seksualnych, kiedy to wzmianki o tym sposobie "nieczytania"
nielubianych osob byly na porzadku dziennym - mozliwosc niepobierania
postow od okreslonego nadawcy. Co do serwera onetu - ostatnio mialem
mozliwosc porownania Allegro i klonu na Onecie (serwis Allegro poprzez
Onet) - onet byl dychawiczna szkapa przy prawdziwym Allegro.

A co do "zagubionych" postow - jezeli odpisuje sie w offline, to sa dwie
daty - data napisania postu (w netszkapie DATE) i data wejscia postu na
serwer news (NNTP - POSTING DATE). Przynajmniej u mnie pokazuje date
stworzenia postu (na grupach) a nie jego wyslania - stad czasami nagle
pojawiaja sie jakies "stare" posty wyslane przed chwila ale napisane np.
wczoraj.

Flyer

witam :))
Świadomość a fizyka czyli tajemnica geniuszu - raz jeszcze
"Zawód szewca" było: Re: List otwarty itd...
Re: nie lubię - forma listu otwartego
Kawał :-))