Klopsy w sosie pomidorowym

1. Data: 2003-01-02 23:36:18

Temat: Klopsy w sosie pomidorowym
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów!

Odkąd zobaczyłam w restauracji Sbarro coś przypominającego klopsy w sosie
pomidorowym nie mogę przestać mysleć o zrobieniu (i oczywiście ) zjedzeniu
takiej potrawy. Wyglądało to niezwykle apetycznie. Czy ktoś mógłby polecić
jakis dobry przepis na takie danie? Bardzo zależy mi, żeby ten sos
pomidorowy był smaczny i dobrze komponował się z klopsami.

Pozdrawiam,
Ola

1. Data: 2003-01-03 11:26:40

Temat: Re: Klopsy w sosie pomidorowym
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo zależy mi, żeby ten sos
> pomidorowy był smaczny i dobrze komponował się z
klopsami.
==========
To najlepsze beda chyba klopsy drobiowe, a sos na
smietanie.
O kurcze, szukalem smaka i chyba znalazlem. Do tego
kopytka, buraczki, takie winne i koniecznie salata tez
ze smietana. Do popicia sok jablkowy.
Dzis mam placki, ale juz wiem co jutro :-}

waldek
==========

1. Data: 2003-01-03 11:40:40

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kopytka, buraczki, takie winne i koniecznie salata tez
> ze smietana. Do popicia sok jablkowy.
> Dzis mam placki, ale juz wiem co jutro :-}

a ja wole sos pomidorowy na ostro i z makaronem :)
A do popicia winko

wkn :)

1. Data: 2003-01-03 12:29:41

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja wole sos pomidorowy na ostro i z makaronem :)
> A do popicia winko
==========
Ale to juz inna potrawa. I klopsy gdzies sie w niej
zapodzialy...

A przy okazji, czy juz jestes wdowa? Bo moja zona nie
rozumie moich dowcipow :-{

Pozdrowienia (dla meza tez)
waldek
==========

1. Data: 2003-01-03 12:37:52

Temat: Re: Klopsy OT do Waldka
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji, czy juz jestes wdowa? Bo moja zona nie
> rozumie moich dowcipow :-{
>
> Pozdrowienia (dla meza tez)
> waldek

nie jestem, maz jednak przezyl atak smiechu, ale malo brakowalo, hehehe

Dorota

kartofelki od Wkn - chwale
kuchnia śródziemnomorska
krolewicz
dziczyzna...
Garnki Berghoff- jak utrzymac w pelnym blasku?