Klub Ludzi bez Telewizji

31. Data: 2009-01-31 00:14:40

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Sam się piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! :DDD

I nie przeszkadzaj, bo Twoich pipipipip tekstów do aktualizacji nie
dołączę ;PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2009-01-31 00:21:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> trochę
> kogoś,

> Sam się piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! :DDD

Jak to sam? Tak bardzo się nie uwielbiam, żeby aż tak! Zresztą nie mam
tyle drewna na dyby... ;)

michał

33. Data: 2009-01-31 00:28:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał w wiadomości:

> Jak to sam? Tak bardzo się nie uwielbiam, żeby aż tak! Zresztą nie mam
> tyle drewna na dyby... ;)

A loch mam ogrzewany. Rury C.O. tamtędy przebiegają i na podłodze jest
sucho. :)

michał

34. Data: 2009-01-31 01:58:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> A ta piguła to od Goździkowej? ;>

A poszed Ty z jakimiś nslpz zmieszanymi z kofeiną. Ja na bakterie mam
bardziej odpowiednią amunicję, a kofeinę wolę w płynie.

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-01-31 02:05:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> [...]

Matku bosku, Ty na pal sam wleźć chciałeś? Uważaj, żebyś sobie krzywdy
jakowejś nie uczynił!

> A loch mam ogrzewany. Rury C.O. tamtędy przebiegają i na podłodze
> jest sucho. :)

Eeee, to co to za loch bez nietoperzy nad głową, ich odchodów pod
nogami i szczurów ocierających się wąsikami i ogonkami o gołe stopy :)
Jak sobie przypomnę ten szczeciniasto-łuskowaty ogonek na szyi...
mrhrrr...

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2009-01-31 03:14:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Zapomnij. Palikotówka.

Znaczy kocie szczynki? Fuj!

> Polmos Lublin. ;>

Noi? Znów nie rozumiem. Co ma do rzeczy producent?

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2009-01-31 03:22:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"
> "Aicha"

> I nie przeszkadzaj, bo Twoich pipipipip tekstów do aktualizacji
> nie dołączę ;PPP

No, skończyłam, pipip :)
Teraz cała władze w ręcach rad... tfu! tego gościa na G. ;)

PS. Kto chce pogadać? :D

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

38. Data: 2009-01-31 07:44:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, skończyłam, pipip :)
> Teraz cała władze w ręcach rad... tfu! tego gościa na G. ;)

O, to musiałaś się napracować za wszystkich! ;)
Przez chwilę myślałem, że się transplantujesz w krakowskim szpitalu. ;D

michał

39. Data: 2009-01-31 07:47:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nogami i szczurów ocierających się wąsikami i ogonkami o gołe stopy :)
> Jak sobie przypomnę ten szczeciniasto-łuskowaty ogonek na szyi...

A nie, ten szczur z ogonkiem, to jeszcze jest, żyje. Szczecina mu odpadła,
ale łusek ma jakby więcej. ;)

michał

40. Data: 2009-01-31 08:38:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Polopiryna S, deflegmin, gorąca kąpiel i ciepła pierzyna. Tanio i
> skutecznie. :)

> Można dodać gorącego faceta pod oną pierzyną. ;>

No to ony Palikot! ;D

michał

Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego