Klucie w penisie podczas wytrysku

121. Data: 2010-12-17 22:19:52

Temat: Re: Klucie w penisie podczas wytrysku
Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

> A ten chłop Jagna

A tak wracając do tematyki grupy - sugeruję zmienić leki albo wręcz samego
psychiatrę.

JW

122. Data: 2010-12-17 23:37:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 23:09:50 +0100, animka napisał(a):

> To była jedna, jedyna lektura, której nie mogłam przeczytać, bo mnie
> mierziła.

O nie - ja czytam to pasjami do dziś, nie ma lepszego opisu wsi w naszej
literaturze :-)

O nie :-)

123. Data: 2010-12-18 00:28:59

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 00:37, Ikselka pisze:

> O nie - ja czytam to pasjami do dziś, nie ma lepszego opisu wsi w naszej
> literaturze :-)

> O nie :-)

To co miałam zrobić? Miałam ja zabić za to, że nie była w stanie tego
przeczytać i usypiała? Pamiętam, że wydałam całą swoją premię na
wszystkie lektury, żeby były w domu. Pracowałam wtedy w Wydawnictwie,
ale niestety żadnej obniżki na ksiązki nie miałam. Ale co tam...było,
minęło i nie ma co wspominać.

--
animka

124. Data: 2010-12-18 09:04:42

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 01:28, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> wszystkie lektury, żeby były w domu. Pracowałam wtedy w Wydawnictwie,
> ale niestety żadnej obniżki na ksiązki nie miałam. Ale co tam...było,

I lektury szkolne są tematem do rozmów na psmed?
Nie no - ratunku - to chociaz o podręcznikach do anatomii
rozmawiajcie.
Animka, a nie myślałaś, żeby z tym swoim
niewyżyciem dialogowym przyłączyć się do psp'owiczów?
Ikselka zarekomenduj koleżance grupę bo inaczej... jak nie
zawody miłosne, niedobra teściowa to lektury szkolne
i skłonności bez skłonności latorośli. Plis! Wiecie co to znaczy
sic.medycyna?
--
p?rform?rka

125. Data: 2010-12-18 09:15:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 10:04, p?rform?rka pisze:

> Animka, a nie myślałaś, żeby z tym swoim
> niewyżyciem dialogowym przyłączyć się do psp'owiczów?
> Ikselka zarekomenduj koleżance grupę bo inaczej...

Jezus Maria, kobieto złośliwa! Już jeden troll przylazł i wystarczy na
razie.

> jak nie
> zawody miłosne, niedobra teściowa to lektury szkolne
> i skłonności bez skłonności latorośli. Plis! Wiecie co to znaczy
> sic.medycyna?

Sic to wiemy, co znaczy. Tam można wszystko :)

Ta grupa się skończyła jako źródło fachowej - powiedzmy - wiedzy
daaaawno temu. BTW, w psp też jest "sci" :>

--
Pozdrawiam - Aicha

126. Data: 2010-12-18 13:00:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Dec 2010 01:04:42 -0800 (PST), p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> zawody miłosne, niedobra teściowa to lektury szkolne
> i skłonności bez skłonności latorośli. Plis! Wiecie co to znaczy

Globuś, medycyna zajmuje się zdrowiem, tak? Zdrowiem psychicznym też? - no,
to ja bez książek nie wytrzymuję psychicznie. Niech mnie ktoś uleczy ;-)
Trza się było drzeć na tego od penisa, co go od masturbacji kłuje, a od
seksu nie :-D

127. Data: 2010-12-18 17:46:23

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 10:15, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Jezus Maria, kobieto złośliwa! Już jeden troll przylazł i wystarczy na
> razie.

To Jezus czy Maria zdecyduj się, nie lubię dwuczłonowych
nazwisk. A złośliwa nie jestem, po prostu uważam, że
każdy ma możliwość przyłożyć się do tego by ta świetność wróciła
a nie pogłębiać jeszcze te piruety, które tu niektórzy prezentują.

> Sic to wiemy, co znaczy. Tam można wszystko :)

No patrz patrz, a nie tak dawno to Ty
postulowałaś do ikselki o zasady jakie niesie za soba ten skrót.

> Ta grupa się skończyła jako źródło fachowej - powiedzmy - wiedzy
> daaaawno temu. BTW, w psp też jest "sci" :>

Wszytko przez znawców amatorów, którzy oczekiwali cudów i obrażali
tych co
mieli jakiekolwiek chęci by nakierowywać potrzebujących. W sumie, to
wcale się nie
dziwie ich znikniecia z grup, sama obserwowałam
jak odchodzili Marek Bieniek, Makro czy inni. Ale, jakbym za każdym
razem jak tu zajrzę
na dzień dobry miała 'dostać w pysk' za śmiertelne przypadki w Polsce
na świecie, powodowane przez jednostki, poprzez strzykawki z muszkami
poprzez nieudolne
rozporządzenia mz resortu na czela z Kopacz i w ogóle wszelki syf,
biede i analfabetyzm na świcie, to też bym
zwątpiła w sens pomocy bezinteresownej. Tak wiec sytuacja na tej
grupie na przedstawia się tak, że na
dzień dzisiejszy z lekUrzy to pozostała nam animka i stokrotka, jedna
od endokrynnych a druga chyba ze specjalizacja psychiatryczną.
--
p?rform?rka

128. Data: 2010-12-18 23:35:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:46, p?rform?rka pisze:

> To Jezus czy Maria zdecyduj się, nie lubię dwuczłonowych
> nazwisk.

To jeszcze nic, dwoje imion z podwójnym nazwiskiem to wyzwanie, któremu
żaden zagraniczny formularz nie podoła :)

> A złośliwa nie jestem, po prostu uważam, że
> każdy ma możliwość przyłożyć się do tego by ta świetność wróciła
> a nie pogłębiać jeszcze te piruety, które tu niektórzy prezentują.

Słusznie, tylko czemu akurat psp? Nie ma innych grup dla wszechwiedzących?

> No patrz patrz, a nie tak dawno to Ty
> postulowałaś do ikselki o zasady jakie niesie za soba ten skrót.

Sci, nie sic :) Najtrudniej zauważyć własną literówkę.

> Wszytko przez znawców amatorów, którzy oczekiwali cudów i obrażali
> tych co mieli jakiekolwiek chęci by nakierowywać potrzebujących. W sumie, to wcale
się nie dziwie ich znikniecia z grup,

Ja też. W tym przypadku demokracja się nie sprawdziła. IMO medycyna
powinna być moderowana. A raczej powinna była być...

> na dzień dzisiejszy z lekUrzy to pozostała nam animka i stokrotka, jedna
> od endokrynnych a druga chyba ze specjalizacja psychiatryczną.

Orto...graficzną :)

--
Pozdrawiam - Aicha

129. Data: 2010-12-19 17:38:13

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:46, p?rform?rka pisze:
> sama obserwowałam
> jak odchodzili Marek Bieniek,

Coś słabo obserwowałaś. Chyba wtedy w psychiatryku byłaś i nie miałaś
dostępu do mediów. O M.B może poinformować cię google jak teraz znowu
wypłynąłaś i nic nie wiesz.

--
animka

130. Data: 2010-12-19 17:41:22

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:46, p?rform?rka pisze:

Te, perfomerka, czekamy na Twoje naukowo lekarskie wykłady!
Tylko nie kopiuj z jakichś portali, a pisz wyniki swoich osiągnięć!

--
animka

Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja
Zmiany choroba - jaka nazwa prosze o pmoc