Kobieca przyjazn - CLUE.

1. Data: 2007-06-22 08:21:03

Temat: Kobieca przyjazn - CLUE.
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz zadna z kobiet, bioracych udzial w dyskusji, nie zrozumiala,
co mialam na mysli, mowiac o kobiecej przyjazni (obawiam sie, ze
mezczyzni tez), ujme rzecz w dwoch pytaniach.

Prosze o odpowiedzi udzielone samym sobie, w cichosci ducha - wtedy
wszystko dla was bedzie jasne:

1) Masz wyjechac na polroczne stypendium za ocean. Maz zapracowany...
Dom musi funkcjonowac.
Czy poprosisz swa najlepsza przyjaciolke (stanu wolnego), aby sie na
ten czas do Ciebie przeniosla i poprowadzila dom?

2) Kupujesz mieszkanie. Czy sklonna jestes wpisac przyjaciolke jako
wlascicielke (powiedzmy z powodu korzystniejszej kalkulacji
podatkowej) - z zamiarem zmiany tej sytuacji za jakis czas?

I to by bylo na tyle ;-)

2. Data: 2007-06-22 09:29:52

Temat: Re: Kobieca przyjazn - CLUE.
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> Poniewaz zadna z kobiet, bioracych udzial w dyskusji, nie zrozumiala,
> co mialam na mysli, mowiac o kobiecej przyjazni

Pojmujesz przyjaźń w inny sposób i tyle.

> [...]
> Czy poprosisz swa najlepsza przyjaciolke (stanu wolnego), aby sie na
> ten czas do Ciebie przeniosla i poprowadzila dom?

1. Nie szanuję darmozjadów, ludzi niezaradnych, bezwolnych i
odmóżdżonych, w związku z czym nie mogłabym się z nimi przyjaźnić.
2. Odrzucam całkowicie model kobiety pracującej i w pełni niańczącej
męża i dzieci, bo jestem zwolennikiem dzielenia prac w rodzinie. Z
"niewolnicami" też się nie przyjaźnię, bo uważam, że trzeba najpierw
szanować siebie a potem szanować innych.
3. Mogę wyjechać na stypendium z pełną świadomością, żę mój
nieodmóżdżony i niebezwolny mąż da sobie spokojnie radę sam. Jest wiele
żon marynarzy, które też są zapracowane i pół roku dają sobie radę sama.

4. Poproszę przyjaciółkę, by pomogła w sprawach z dziećmi, jeśli nie
będą miały opieki (delegacja męża itp).
5. Nie poproszę by się przeprowadziła, bo szanuję JEJ życie prywatne a
przyjaźń nie może być WYKORZYSTYWANIEM drugiego człowieka.
6. Nie mam kłopotu, by nocowała u mnie, kiedy jestem w delegacji czy
musze nagle wyjechać, bo sama korzystam ze służbowego mieszkania czasem
w towarzystwie cudzych mężów. One też nie mają problemów o jakich
piszesz, bo ufają swoim mężom.

7. Najważniejsze - jeśli mąż Cię zdradzi to przede wszystkim JEGO wina,
decyzja, wola. Przyjaciółka, koleżanka czy obca baba jest sprawą
drugorzędną.

> 2) Kupujesz mieszkanie. Czy sklonna jestes wpisac przyjaciolke jako
> wlascicielke (powiedzmy z powodu korzystniejszej kalkulacji
> podatkowej) - z zamiarem zmiany tej sytuacji za jakis czas?

1. Nie robię oszustw podatkowych.
2. NIe mam problemu z pożyczaniem pieniędzy nawet jeśli wiem, że na
zwrot poczekam aż "będzie zdolna mi oddać" (zakładam wtedy, że na
wieczne oddanie).
3. Ufam przyjaciółce, bo znam ją lat *dzieścia i WIEM jak się zachowa w
w trudnych sytuacjach.
4. Nie bawię się ludźmi wystawiając ich "na próby".

5. Przyjaciele to nie murzyni od roboty, której nie umiesz sama zrobić -
to ludzie mający własne życie, problemy, obowiązki. Ich rola to
wspierać, służyć radą, pomóc ale wciąż będą tylko częścią naszego życia
a nie jego centrum. To działa w obie strony.

E.

3. Data: 2007-06-22 13:15:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oo, podpisuję się czterema łapkami.

No może 3,5 łapką, bo jeśli jakaś kobietka ma ochotę realizować się jak tzw.
Kobieta Prawdziwa (czyli zatyrana po kokardkę), to proszę bardzo.
Przeszkadzać jej nie będę :-).

Każdy tak sobie żyje jak chce i lubi.

M.

4. Data: 2007-06-22 15:48:27

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 10:21, i...@w...pl wrote:
> [...]
> wlascicielke (powiedzmy z powodu korzystniejszej kalkulacji
> podatkowej) - z zamiarem zmiany tej sytuacji za jakis czas?

Unikacie odpowiedzi jak ognia, przedstawiacie sie jako
najporzadniejsze i najszczersze z kobiet, macie tlumy wieloletnich
przyjaciolek - i zero wyobrazni... A moje pytania takie proste -
wystarczy powiedziec "tak" lub "nie"... Niezaleznie od waszej sytuacji
w rzeczywistosci - bo ja np. tez nie robie oszustw podatkowych i nie
wykorzystuje ludzi :-)

5. Data: 2007-06-22 16:26:22

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
> Poniewaz zadna z kobiet, bioracych udzial w dyskusji, nie zrozumiala,
> co mialam na mysli,

jakos to czeste w dyskusji z Toba, MSPANC ;-)

> [...]
> Czy poprosisz swa najlepsza przyjaciolke (stanu wolnego), aby sie na
> ten czas do Ciebie przeniosla i poprowadzila dom?

nie, porzucilabym fajtlape, ktory nie potrafi zajac sie wlasna chalupa i nie
mialabym zamiaru tak obciazac przyjaciolki i wykorzystywac przyjazni.

> 2) Kupujesz mieszkanie. Czy sklonna jestes wpisac przyjaciolke jako
> wlascicielke (powiedzmy z powodu korzystniejszej kalkulacji
> podatkowej) - z zamiarem zmiany tej sytuacji za jakis czas?

nie, pieniadze i przyjazn to nie to samo. Od moich pieniedzy zalezy tez moja
rodzina i nie obciaze przyjaciolki swiadomoscia ryzyka.
Poza tym na 100% wierze tylko 2 osobom z rodziny, przyjaciolce na 95% takze z
racji jej priorytetow: predzej ochroni rodzine niz mnie i gdyby bylo inaczej
uwazalabym ja za wariatke.

h.

6. Data: 2007-06-22 16:37:26

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> [...]
takze z
> racji jej priorytetow: predzej ochroni rodzine niz mnie i gdyby bylo

Kochajmy się jak bracia, a liczmy się jak żydzi...

7. Data: 2007-06-22 16:53:19

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 18:26, "Hania" <v...@g...pl> wrote:
> U ytkownik <i...@w...pl> napisa w wiadomo
cinews:1182500463.284548.85860@w5g2000hsg.googlegrou
ps.com...

> jakos to czeste w dyskusji z Toba, MSPANC ;-)

WIEM :-)

> [...]
> racji jej priorytetow: predzej ochroni rodzine niz mnie i gdyby bylo inaczej

Wijesz sie w bolach - a mnie chodzi nie o Twoje realia, lecz o "tak"
lub "nie" - psychozabawa - ot :-)

8. Data: 2007-06-22 17:44:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Kochajmy się jak bracia, a liczmy się jak żydzi...

Żydzi, przed duze "Ż", pseudo-polaczku.
--

Bluzgacz
GG:5015

9. Data: 2007-06-22 18:01:42

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Żydzi, przed duze "Ż", pseudo-polaczku.

Nie ma takowych, od co najmniej 1500 lat.

10. Data: 2007-06-22 18:02:53

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message