Kobieta to świnia rozpłodowa i nic ponadto.

1. Data: 2012-10-26 23:14:01

Temat: Kobieta to świnia rozpłodowa i nic ponadto.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W katolicyzmie w warstwie teologicznej już od II-III wieku potępiono
seksualność jako taką, również małżeńską, definiując ją jako brudny i
niepożądany element towarzyszący płodzeniu potomstwa. Dlatego też
małżeństwo zostało pohańbione. Było przekszkodą na drodze do
świętości, a jedyną pewną drogą do jej osiągnięcia stał się celibat, z
powodu wymogu abstynencji seksualnej. Sytuacja ta trwa do teraz.
Seks, wyłącznie małżeński, służy przede wszystkim celom
prokreacyjnym, jakikolwiek inny bez doprowadzenia do potomstwa to
grzech ciężki, do tego składu należy seks oralny, stosunek przerywany,
stosunek analny, masturbacja, stosunek w prezerwatywie, wytrysk poza
narządy kobiety, antykoncepcja wszelka, gdyż aby uniknąć grzeszenia a
uzyskać potomstwo, stosunek musi być jedynie reprodukcyjny, wszystko
inne grzech.......... No, do łba sobie katoliczki to wbić, bo tego
chce kościół od swoich owców.

2. Data: 2012-10-26 23:33:58

Temat: Re: Kobieta to świnia rozpłodowa i nic ponadto.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 01:14, Andromeda <r...@g...com> wrote:
> [...]
> uzyskać potomstwo, stosunek musi być jedynie reprodukcyjny, wszystko
> inne grzech..........     No, do łba sobie katoliczki to wbić, bo tego

I batem ją batem nierządnice, BATEM, seksu jej się zachciało
GRZESZNICY, batem ją , wybić szatana seksu ze łba............co to ja
chciałem? A chyba za bardzo się wczułem w teologię.

No ile razy można tłumaczyć i wklejać katoliczką, że jej kościół
potępia wszelki seks, to się tumaństwo przedstawia jako katoliczka i
wyje że kościół chce seksu, ja pierdole. Jesteś katoliczka to nie ma
ruchania , a nie kocham kościół a dupa lata jak chce, w kościele nie
lata , grzecznie, wstydliwie, w pozycji misjonarskiej, raz na rok , do
potomstwa , o takie dobra daje wam kościółek. INACZEJ PIEKŁO SUKI,
SMOŁA ,PŁOMIENIE, WIECZNE POTĘPIENIE, BABSKA WSTUDU NIE MAJĄ I GRZESZĄ
ZŁEM CZYLI SEKSEM.

3. Data: 2012-10-27 00:15:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 16:14:01 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Seks, wyłącznie małżeński, służy przede wszystkim celom
> prokreacyjnym,

A nie??? - tylko i wyłacznie po to został stworzony 333-)
Zupełnie jak u zwierzątek poresztą 333-)

(by XL)

4. Data: 2012-10-27 00:16:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 16:33:58 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> potomstwa , o takie dobra daje wam kościółek. INACZEJ PIEKŁO SUKI,
> SMOŁA ,PŁOMIENIE, WIECZNE POTĘPIENIE, BABSKA WSTUDU NIE MAJĄ I GRZESZĄ

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dlaczego ty mnie zmuszasz do nocnego hałasowania???
:-*
(by XL)

5. Data: 2012-10-27 00:43:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 02:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Jesteś nieprawdziwa katoliczka, oburzające, / czytać cudowne/, a co
pisze prawdziwy katolik.................

" Osoby, dla których wiara jest absolutnym priorytetem, potrafią
popadać w skrajności i starają się dochowywać czystości we wszystkich
sferach życia.

Nierzadko próbują narzucić swoje poglądy także innym sugerując, iż
uprawianie seksu to prosta droga do piekła.

Na jednym z for internetowych prawdziwy qatolik pisze: - Seks to
największe zło tego świata i powinien być zabroniony tak, jak zabrania
tego Kościół, tylko seks w małżeństwie jest dozwolony i prawidłowy i
pod warunkiem, że małżonkowie robią to w celu spłodzenia potomka.
Jeżeli robią to dla przyjemności lub zabezpieczają się w jakikolwiek
sposób by do poczęcia nie doszło, popełniają również ciężki grzech.
Seks jest przyczyną rozpadu rodzin poprzez zdradę, tak zwane
"niedopasowanie seksualne" powoduje również rozpad małżeństw, a
przecież seks w małżeństwie to jest tylko mały dodatek."

6. Data: 2012-10-27 01:20:21

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 02:43, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> "niedopasowanie seksualne" powoduje również rozpad małżeństw, a
> przecież seks w małżeństwie to jest tylko mały dodatek."

Dlatego palono kobiety na stosach, bo są tylko cielesne, grzeszne
seksem, czyli bramą do piekła. Już z wiek temu psychologia wyjaśniła
że przyczyna tych mordów to celibat i jego obsesja seksualna, jako
seks jest grzechem i teraz mamy co ? Kobieta ma zdechnąć na raka,
kobieta nie ma prawa decydować o swoim ciele, kobieta jest rozpłodowa
i ile wlezie, bez seksu tylko do rozpłodu, kobieta winna gwałtu, nikt
nie ściga z urzędu gwałcicieli, brak zgody na uchwałe przemocy przeciw
kobietom, kobieta ma konać przy porodzie, kobieta ma rodzić w bólach,
kobieta ma rodzić trupy itd. Dokładnie mamy tą samą nienawiść, tylko
uzasadnienia nienawiści inne.

7. Data: 2012-10-27 09:58:01

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 października 2012 02:17:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
> Dlaczego ty mnie zmuszasz do nocnego hałasowania???

Parę cytatów o kobietach. Szczegolnie fajne (idiotyczne) sa sentencje Tomasza z
Akwinu "jednego z najwybitniejszych myslicieli chrzescijanstwa". Co se pomyslal to
strach sie bac
http://www.joemonster.org/art/358/Pare_cytatow_o_kob
ietach

8. Data: 2012-10-27 10:48:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 17:43:34 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> "niedopasowanie seksualne" powoduje również rozpad małżeństw, a
> przecież seks w małżeństwie to jest tylko mały dodatek."

Powiem tak: z prawdziwym katolicyzmem, globuś, to ty absolutnie nie miałeś
styczności - dopóki MNIE tu nie spotkałeś 333-)
(by XL)

9. Data: 2012-10-27 11:33:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:20:21 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Dlatego palono kobiety na stosach, bo są tylko cielesne, grzeszne
> seksem, czyli bramą do piekła.

Wiesz, dlaczego je palono? - tylko dlatego, że to mężczyźni tacy byli.

W pewnej wiosce na skutek samosądu podczas zarazy MĘŻCZYŹNI spalili jednej
nocy kilkadziesiąt kobiet i dziewcząt, jako przyczynę zarazy - stosy paliły
się całą noc.
Już po tygodniu gwałcili świnie, kozy i owce, co popadnie...

(by XL)

10. Data: 2012-10-27 11:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Oct 2012 02:58:01 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
Akwinu "jednego z najwybitniejszych myslicieli chrzescijanstwa". Co se pomyslal to

Spuszczam litośnie zasłonę milczenia: na smętne cytaty i wieki dawne, a ze
względu na nowe czasy polecam uwadze
"W żadnej religii czy światopoglądzie kobieta nie jest tak szanowana i
uważana, jak w chrześcijaństwie."
(Bernard Häring, teolog katolicki, XX wiek)

PS. Bo owo humorystyczne podejście Wilda
"Dziewczęta noszące spódniczki mini, pójdą do piekła."
(Wild, SJ, XX w.) również zasługuje na wspomnianą zasłonkę 333-)

(by XL)

Jakie warości wniósł w nasze życie kościół, no same powalające.
Generalna Gubernia SS potrafi też rozbawić.
Generalna gubernia SS w ciągłym ataku.
Rozporządzenie gubernii głównej SS
Obława