Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?

151. Data: 2007-01-29 11:06:40

Temat: Re: Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:epkkbe$ja8$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja sie będę zapierać jednakowoż.

Każdemu wedle jego wyobrażeń. Obowiązku jednomyślności jeszcze nie
ogłoszono.

Agnieszka

152. Data: 2007-01-29 11:14:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszkin wrote:

> - ma trudne hobby - króliki.
[cut]
> Jakie ma szanse na faceta, którzy będzie chciał zbudować z nią
> trwały związek

Spoko, martwic by sie mogla dopiero, gdyby hodowala grzechotniki albo
tarantule ! ;-)

D, mspanc

--
A recent survey by U.C. Berkeley found that 95% of all graduate students
feel overwhelmed, and over 67% have felt seriously depressed

153. Data: 2007-01-29 11:30:12

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" :

> Spoko, martwic by sie mogla dopiero, gdyby hodowala grzechotniki albo
> tarantule ! ;-)

A szczury, w liczbie 12 ?

;-)

Pozdrowienia.

Basia
( w stałym związku ze szczurami)

154. Data: 2007-01-29 12:05:05

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia....

155. Data: 2007-01-29 13:36:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:epklhi$1vgc$1@news2.ipartners.pl...

> Basia
> ( w stałym związku ze szczurami)

Same zboczeńce tutaj... ;-)

Qra, z kurnikiem

156. Data: 2007-01-29 21:06:30

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:epkgdi$8vv$1@atlantis.news.tpi.pl>
ps <d...@p...onet.pl> pisze:

> Wiesz wiekszosc facetow ucieka (psd) po wsicieklym aktaku na
> powitanie.

Jakieś konkretne przykłady?
(Panslavistę możesz pominąć)
Ja (od 9 lat) nie przypominam sobie ani damskich wściekłych ataków, ani tym
bardziej męskich ucieczek z tego powodu.
Ty masz jakieś inne dane?

--
Nixe

157. Data: 2007-01-29 21:16:38

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ty masz jakieś inne dane?

Na psd tępi się premanentną głupotę. Tylko tyle, to jest niezlaeżne od płci.

p.

158. Data: 2007-01-29 21:19:56

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eploah$hqc$5@node1.news.atman.pl>
Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> pisze:

> Na psd tępi się premanentną głupotę. Tylko tyle, to jest niezlaeżne
> od płci.

Dokładnie.
Ale jeśli ps twierdzi, ze w większości dostaje się facetom, to wniosek
nasuwa się sam ;-)

--
Nixe

159. Data: 2007-01-29 21:27:46

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja (od 9 lat) nie przypominam sobie ani damskich wściekłych ataków, ani
> tym bardziej męskich ucieczek z tego powodu.

I caly czas na psd a nie na psds? ;) Powaznie. Faceci inaczej odbieraja
atak, wystarczy lektura ostatnich watkow (np o testach ciazowych), czy
obecny watek w ktorym teraz matrixujemy sie.

Kri Z

160. Data: 2007-01-29 21:30:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dokładnie.
> Ale jeśli ps twierdzi, ze w większości dostaje się facetom, to wniosek

Że głupota jest spermanentna? ;-)

Qra

Rozwod cdn....
for ninnetta: really loveable dvd video - il etzi opgi kom - (1/1)
Polisa POSAGOWA PZU
Małżeństwo na odległość...czy ma to sens.
czym zaskoczyc 40-latka???/