Kobiety

1. Data: 2004-11-29 18:18:18

Temat: Kobiety
Od: "Avia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto się zgadza ze mną z tym że wszystkie kobiety to szmaty???
Proszę o opinie i jakieeś przykłady z życia.
Moja póściła się z fotografem podczas wyjazdu służbowego.

1. Data: 2004-11-29 18:50:11

Temat: Re: Kobiety
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 29 Nov 2004 18:18:18 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> Kto się zgadza ze mną z tym że wszystkie kobiety to szmaty???

Tak, flanelciu.

> Proszę o opinie i jakieeś przykłady z życia.
> Moja póściła się z fotografem podczas wyjazdu służbowego.

Ale makijaż jej się nie rozmazał? Kamień spadł mi z serca. A poza tym,
droga Avio, przerzuć się na chłopców.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-11-29 20:18:45

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja póściła się z fotografem podczas wyjazdu służbowego.

lol, musial miec dobry aparacik ;)))))

1. Data: 2004-11-29 20:44:01

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:

> lol, musial miec dobry aparacik ;)))))

Pewnie mial zooma :D

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-29 20:53:43

Od: "Danusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To szczyt chamstwa pisać takie rzeczy!!!!!!!!
Czy szmatą nazwałbyś też swoją matkę i siostrę?
Radzę przemyśleć

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncqmrr3.uuc.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
>
> Zuzanka
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.

1. Data: 2004-11-29 20:57:44

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie mial zooma :D

Ciekawe, jak bardzo powiekszajacego ;-))))

1. Data: 2004-11-29 21:05:44

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) pisze:

> Pewnie mial zooma :D

Albo teleobiektyw ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-11-29 22:25:20

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Avia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kto się zgadza ze mną z tym że wszystkie kobiety to szmaty???
> Proszę o opinie i jakieeś przykłady z życia.
> Moja póściła się z fotografem podczas wyjazdu służbowego.

To się przerzuć na chłopców, trollu.

PLONK

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-11-30 00:17:48

Od: "Avia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danusia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> To szczyt chamstwa pisać takie rzeczy!!!!!!!!
> Czy szmatą nazwałbyś też swoją matkę i siostrę?
> Radzę przemyśleć

Chodzi mi o kobiety sensustrikte jako obiekt porządania a nie jako członka
rodziny.Wypowiadam się raczej o wspólczesnych 20 30 latkach więc to moej
mamy ani babci nie dotyczy.
A ty się tak larwo nie denerwój bo ci się puder rozejdzie.

1. Data: 2004-11-30 00:46:57

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo teleobiektyw ;-)

co tam dziewczyny, teleskop miał!! :D
a biedny avia zaledwie szkiełko powiekszające - o ile w ogóle;))))
kroofka

jaki wybrać depilator?
L'oreal i dziwna pasta gliniana
Issey Miyake - moze ktos wytlumaczyc?