Kobiety

1. Data: 2001-06-19 13:05:33

Temat: Kobiety
Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosyć często spotykam się ze stwierdzeniem padającym ze strony kobiety:

Ja zawsze mam rację.

Statystycznie rzecz biorąc nie jest to możliwe. Oczywiście nikt nieomylny
tez nie jest. Stad ciekawi mnie dlaczego kobiety upierają się wypowiadając
te słowa?
Czy jest to chęc pokazania że jest sie silną?
Czy tez ma ochotę podroczyć sie trochę?
Czy też jest to element kokieterii? (mam nadzieje ze nie przesadzilem
:-))) )

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-06-19 13:10:35

Temat: Re: Kobiety
Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roblop" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez nie jest. Stad ciekawi mnie dlaczego kobiety upierają się wypowiadając

Bycmoze sa przekonane ze slowa czesto powtarzane w koncu staja sie prawda?

> Pozdrawiam Robert

pozdro
Loggy

1. Data: 2001-06-19 13:12:06

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roblop <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gniie$7ih$...@n...ipartners.pl...
> Dosyć często spotykam się ze stwierdzeniem padającym ze strony kobiety:

Ktorej kobiety?

> Statystycznie rzecz biorąc nie jest to możliwe. Oczywiście nikt nieomylny
> tez nie jest. Stad ciekawi mnie dlaczego kobiety upierają się wypowiadając
> te słowa?

Ktore kobiety? Czy czasem nie generalizujesz? Bo jesli tak, to robisz
dokladnie to, co ta kobieta.

> Czy jest to chęc pokazania że jest sie silną?
> Czy tez ma ochotę podroczyć sie trochę?
> Czy też jest to element kokieterii? (mam nadzieje ze nie przesadzilem

Zapytaj te kobiete : ) Na pewno bedzie miala racje : )

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-19 13:32:42

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roblop" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dosyć często spotykam się ze stwierdzeniem padającym ze strony kobiety:
>
> Ja zawsze mam rację.

Może ktoś im to wmówił. Na przykład jeśli często słyszała: "Oj daj spokój,
ty to zawsze musisz mieć rację" to w końcu w to uwierzyła.

1. Data: 2001-06-19 13:40:00

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik roblop <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9gniie$7ih$...@n...ipartners.pl...
>
> Ktorej kobiety?

Myslalem tu o ogole kobiet ktore tak twierdza. Nie mialem na mysli
konkretnej osoby. Interesuja mnie powody dla ktorych tak twierdza.

> Ktore kobiety? Czy czasem nie generalizujesz? Bo jesli tak, to robisz
> dokladnie to, co ta kobieta.

Czy generalizuje? Byc moze.

> Zapytaj te kobiete : ) Na pewno bedzie miala racje : )

Pytalem co niektore. One na to ze tak po prostu jest i one same sie do tego
przekonaly. Czyli gdzies tam w ciagu zycia utwierdzlay sie w tym
przekonaniu.
Czy sa moze inne powody ?

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-06-19 13:44:10

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roblop <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gnkj8$9c7$...@n...ipartners.pl...

> Myslalem tu o ogole kobiet ktore tak twierdza. Nie mialem na mysli
> konkretnej osoby. Interesuja mnie powody dla ktorych tak twierdza.

Nie wiem zatem. Ja sie z czyms takim nie spotkalam.

?
Zielonego nie mam.
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-19 13:45:08

Od: "mijka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"roblop" <r...@f...onet.pl> wrote in message
> Dosyć często spotykam się ze stwierdzeniem padającym ze strony kobiety:
>
> Ja zawsze mam rację.
>Stad ciekawi mnie dlaczego kobiety upierają się >wypowiadając
> te słowa?

Sluchaj - skoro tyle kobiet mowilo Ci, ze ma racje, to moze po prostu to TY
byles/jestes w bledzie:)
Zastanow sie nad tym... :P

Ja osobiscie jestem kobieta:), a jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie
stwierdzic, ze "zawsze mam racje" - ba! - nie znam zadnej innej kobiety,
ktora tak twierdzi(mezczyzny rowniez)... - chyba ze w zartach jest to
powiedziane.

Pozdr.
m.

1. Data: 2001-06-19 13:53:05

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mijka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gnl52$10u$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> stwierdzic, ze "zawsze mam racje" - ba! - nie znam zadnej innej kobiety,
> ktora tak twierdzi(mezczyzny rowniez)... - chyba ze w zartach jest to

No to jest nas dwie (wiec pewnie mamy racje : ) - jak zawsze ; ))

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-19 14:03:39

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy tez ma ochotę podroczyć sie trochę?
> Czy też jest to element kokieterii? (mam nadzieje ze nie przesadzilem

W wypadku tej samej kobiety to statystycznie jest mozliwe. :-)

Kobiety zazwyczaj nie potrafia zyc z poczuciem braku racji.
W przeciwnym przypadku albo atakuja, albo popadaja w depresje, albo
uciekaja,
albo przechodza do stanu wyuczonej bezradnosci.

Tak wiec (oczywiscie tylko w przypadku gdy nie maja racji ... :-):
albo nie mowia ze maja racje, albo znajduja potwierdzenie
u innej osoby, albo musi zajsc powazne zdarzenie ktore przesloni
ten problem.

Pierwszy przypadek zachodzi coraz rzadziej od momentu wyzwolenia ( tzn
uczynienia
ich bezwinnymi ) "damskich emocji" przez Golemana. Choc tak na prawde
napisal on tylko
ze kobiety pierwsze czuja, ze cos nie pasuje natomiast rzadziej niz
mezczyzni identyfikuja
prawdziwa przyczyne wybuchu.

pozdrowienia
Darek

1. Data: 2001-06-19 14:04:31

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> No to jest nas dwie (wiec pewnie mamy racje : ) - jak zawsze ; ))

:-)))

Pozdrawiam Roblop

OT podwójny, HELP!
Patrze na Ciebie, Marysiu