Kobiety?

1. Data: 2005-01-07 10:19:52

Temat: Kobiety?
Od: "Ralf" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Co imponuje kobietom, co kochaja jak je (ja) zdobyc?

Ralf

1. Data: 2005-01-07 10:34:06

Temat: Re: Kobiety?
Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.01.2005 Ralf <r...@h...com> napisał/a:
> Co imponuje kobietom, co kochaja jak je (ja) zdobyc?

LOL

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

Prawo Ogdena: Im szybciej odpadasz, tym więcej masz czasu, by nadrobić.

1. Data: 2005-01-07 10:39:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ralf" <r...@h...com> napisał w wiadomości

> Co imponuje kobietom, co kochaja jak je (ja) zdobyc?

Napewno nic z rzeczy przyziemnych. Takie cechy jak inteligencja,
opiekuńczość, poczucie humoru - to jest to, co wyzwala w kobiecie zwierze.
Żadnej kobiecie nie imponują pieniądze ani wygląd - te cechy sie dla nich
nie liczą. Nie wierzysz ? Każda Ci to powie.

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-07 11:08:06

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Ralf* wrote in <news:crlnr7$pt2$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Co imponuje kobietom, co kochaja jak je (ja) zdobyc?

Z pieniędzmi w kieszeni jesteś miły, przystojny i świetnie tańczysz.

--
Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

1. Data: 2005-01-07 12:09:05

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski
> [...]
> Żadnej kobiecie nie imponują pieniądze ani wygląd - te cechy sie dla nich
> nie liczą. Nie wierzysz ? Każda Ci to powie.

:-)))))))))))))))

post miesiaca :)

1. Data: 2005-01-07 12:30:00

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-07, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> Żadnej kobiecie nie imponują pieniądze ani wygląd - te cechy sie dla nich
> nie liczą. Nie wierzysz ? Każda Ci to powie.

Mi akurat powiedziala ze leci na inteligencje , kase i wyglad.
Niestety facet bez pieniedzy nie zapewni kobiecie bytu , opiekunczosc
na nic wtedy sie nie zda... ale dla mnie kobiety co leca na kase to
szmaty ..

1. Data: 2005-01-07 12:38:29

Od: "erg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda Ci to powie.

> :)

Eee no nie kazda kobieta klamie :)

A moze kazda ... ?

1. Data: 2005-01-07 13:00:28

Od: "Mis Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi akurat powiedziala ze leci na inteligencje , kase i wyglad.
> Niestety facet bez pieniedzy nie zapewni kobiecie bytu ,

Po to Bozia dala czleku raczki, zeby ich uzywac. Zdobywajac kase i
przynoszac do domu.
I kobiety na to wlasnie licza. Oczywiscie te dobre, bo zle kobiety
licza, ze masz bogatego tatusia albo wujka.

> ale dla mnie kobiety co leca na kase to szmaty..

Aa tam zaraz szmaty. To zle kobiety sa ;)

1. Data: 2005-01-07 14:07:18

Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co imponuje kobietom, co kochaja jak je (ja) zdobyc?

Ktos to wie? Same kobiety chyba nie wiedza:)

--
polamonola.kazoo

1. Data: 2005-01-07 16:58:57

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:crlouh$o7e$1@news.onet.pl:
> [...]
> zwierze. Żadnej kobiecie nie imponują pieniądze ani wygląd - te
> cechy sie dla nich nie liczą. Nie wierzysz ? Każda Ci to powie.

Tak, tak. Kobiety są okropne :)

natek

moj problem
Dziewictwo.....
dlaczego wszystkie kobiety koncza ze mna rozmawiac
terapia malzenstw
Wawa_ terapia malzenska