Re: Kobiety narodu ,,uciśnionego przez nazistów".

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 14 May 2023 06:37:03 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kobiety narodu ,,uciśnionego przez nazistów".
From: XL <i...@g...pl>

piątek, 12 maja 2023 o 13:05:02 UTC+2 Trybun napisał(a):
> Dosłownie - sprowadziła małe dzieci do płaczu i pytań dlaczego ta pani w
> telewizorze mówi takie straszne rzeczy..

Jakie konkretnie?

> A tak ogólnie to ma pecha że to akurat ona była katalizatorem który
> przelał czarę zgnilizny

Tak, to argument powalający swoją merytoryką ?

> , w wyniku którego wyrzuciłem niektóre kanały TVP
> z telewizora.

Pewnie rwą włosy z głowy.
Popatrz, a ja nie muszę wyrzucać niczego z telewizora, nie boję się stracić swoich
poglądów - śmieci po prostu albo nie oglądam, albo wręcz przeciwnie dla orientacji,
co w POtrawie piszczy. Tym się różnię od POwskich fanatyków :)

> Ta pani jest tylko przedstawicielką dość szerokiej
> specyficznej grupy która służy do trzymania Polaków w niewiedzy, do
> siania wśród nich nienawiści czy szczucia na innych ludzi.

Aha ?

> Natomiast to
> odniesienie się do jej osoby personalnie było próbą spojrzenia poprzez
> jej osobę na takich ludzi jak ona w kontekście tytułowego "Kobiety
> narodu", czyli ich motywacje na naszym polskim poletku itd.

Powaliłeś mnie merytoryką stojącą u podwalin Twoich politycznych i innych poglądów ?