Re: Kobiety narodu ,,uciśnionego przez nazistów".

Data: 2023-05-20 08:49:10
Temat: Re: Kobiety narodu ,,uciśnionego przez nazistów".
Od: Trybun <M...@j...cb>

W dniu 14.05.2023 o 15:37, XL pisze:

> Powaliłeś mnie merytoryką stojącą u podwalin Twoich politycznych i innych
poglądów ?

Podobnie jak Ty mnie. Zdaje się  że zupełnie nie interesują Cię
rzeczywistość i fakty. A te są takie że Polska za sprawą tzw elit i
podburzanych przez nie tłumów to agresywny kraj, ciągle szukający
zaczepki.. Masz poprawny kodeks wartościowania innych, i tylko innych,
nie chcesz natomiast widzieć swojej/naszej  roli w tym że coś było czy
jest złe. I tym się różnimy, ja jak zacznę na kogoś nastawać to się
pierwsze zastanowię w czym jestem od swojego wroga lepszy, czyli,
uczciwszy, bardziej honorowy itd.