Kobiety rocka

1. Data: 2012-11-10 18:21:56

Temat: Kobiety rocka
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=px__SsVXX_0&feature=y
outube_gdata_player

2. Data: 2012-11-11 18:20:07

Temat: Re: Kobiety rocka
Od: leszek niewiadomski <l...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.11.2012 19:21, schrieb Nemezis:
> http://www.youtube.com/watch?v=px__SsVXX_0&feature=y
outube_gdata_player

Wole niestety w tym wypadku mezczyzn rocka.
http://www.youtube.com/watch?v=jPGaydCZLvA
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an

3. Data: 2012-11-11 18:44:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:20:07 +0100, leszek niewiadomski napisał(a):

> Wole niestety w tym wypadku mezczyzn rocka.

Dlaczego "niestety"? - wolę mężczyzn także jako górników, ojców, drwali,
strażaków, bokserów, sztangistów... :-)
(by XL)

4. Data: 2012-11-11 18:59:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:20:07 +0100, leszek niewiadomski napisał(a):

> Wole niestety w tym wypadku mezczyzn rocka.

Z JEDNYM wyjątkiem - Suzi Quatro:
http://tiny.pl/hk57g
http://tiny.pl/hk57x

Oh, jeah...
(by XL)

5. Data: 2012-11-11 19:02:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:59:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> Oh, jeah...

http://www.youtube.com/watch?v=JvJPjLPYyGY&feature=r
elated
(by XL)

6. Data: 2012-11-11 19:07:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:59:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> Oh, jeah...

http://www.youtube.com/watch?v=KbbCEAdLcz4&feature=r
elated
O matko, teraz to dopiero się rozklejam... Ona jest the best zawsze, nawet
plejbek mi nie przeszkadza tutaj.
(by XL)

7. Data: 2012-11-11 19:13:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 20:07:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=KbbCEAdLcz4&feature=r
elated
> O matko, teraz to dopiero się rozklejam... Ona jest the best zawsze, nawet
> plejbek mi nie przeszkadza tutaj.

Taka była:
http://www.youtube.com/watch?v=WrM_Pbiaylo&feature=r
elated
(by XL)

8. Data: 2012-11-11 20:00:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 20:13, Ikselka pisze:
elated
> Taka była:
> http://www.youtube.com/watch?v=WrM_Pbiaylo&feature=r
elated

Posłuchaj lepiej tego :

http://www.youtube.com/watch?v=EpA-7dNuobU
http://www.youtube.com/watch?v=EQ159f2HRn8

Możliwe, że na tym się wzorowała :)

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

9. Data: 2012-11-11 20:13:48

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 19:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:20:07 +0100, leszek niewiadomski napisa (a):

> Z JEDNYM wyj tkiem - Suzi Quatro:http://tiny.pl/hk57ghttp://tiny.pl/hk57x
>
> Oh, jeah...
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Nico mało znana ale to już awnagarda, ale ciekawa

http://www.youtube.com/watch?v=FjjDmX9Tkss&feature=y
outube_gdata_player

10. Data: 2012-11-11 20:16:25

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 19:20, leszek niewiadomski <l...@i...invalid> wrote:

> [...]
> comparison involving a security service, or a calling the opponent an
> agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new

Słyszałem w wykonaniu U2, ale wątek to kobiety rocka, taka promocja
kobiet, które coś artystycznego grania wniosły.

Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski