Kobiety rocka

11. Data: 2012-11-11 20:19:24

Temat: Re: Kobiety rocka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:00:00 +0100, Nemrod napisał(a):

> [...]
elated
elated

> Posłuchaj lepiej tego :
>
> http://www.youtube.com/watch?v=EpA-7dNuobU
> http://www.youtube.com/watch?v=EQ159f2HRn8
>
> Możliwe, że na tym się wzorowała :)

Raczysz żartować - przecież to raczej dalekie naśladownictwo Bitelsów :-)
(by XL)

12. Data: 2012-11-11 20:23:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:13:48 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Nico mało znana ale to już awnagarda, ale ciekawa
>
> http://www.youtube.com/watch?v=FjjDmX9Tkss&feature=y
outube_gdata_player

To jest rock? - nie żartuj.
(by XL)

13. Data: 2012-11-11 20:29:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> XL Warto�ci� jest autentyczno�� wn�trza - warto by� nawet chamem, ale
> takim, �eby ka�dy szuka� twego towarzystwa.

Oczywiście, awangarda new yorku, elity spod kręgu Andy Worhola

14. Data: 2012-11-11 20:30:10

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:19, Ikselka pisze:
> Raczysz żartować - przecież to raczej dalekie naśladownictwo Bitelsów :-)

The Beatles to inna bajka i brzmienie :)
Ale możesz coś jeszcze zalinkować :)

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

15. Data: 2012-11-11 20:38:59

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 21:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:00:00 +0100, Nemrod napisa (a):

e=related
=related

> Raczysz artowa - przecie to raczej dalekie na ladownictwo Bitels w :-)
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Ten utwór jest znany ..... http://www.youtube.com/watch?v=TjL7vO8-NOg&feature=y
outube_gdata_player

16. Data: 2012-11-11 20:47:29

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 21:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

youtube_gdata_player

> To jest rock? - nie żartuj.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

........ http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968&feature=y
outube_gdata_player

17. Data: 2012-11-11 20:51:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:38, Nemezis pisze:
> Ten utwór jest znany ..... http://www.youtube.com/watch?v=TjL7vO8-NOg&feature=y
outube_gdata_player

A oto coś dla kolesia po którego mogą przyjechać (policja, pogotowie,
straż pożarna* ) :

http://www.youtube.com/watch?v=yN8SDdgMsuM

:-P

* niepotrzebne skreślić.

18. Data: 2012-11-11 21:14:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:29:18 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

outube_gdata_player

> Oczywiście, awangarda new yorku, elity spod kręgu Andy Worhola

Może spod.
(by XL)

19. Data: 2012-11-11 21:14:44

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:47, Nemezis pisze:
> ........ http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968&feature=y
outube_gdata_player

Skoro już przy niej jesteś, to nagrała też ładną pieśń ku czci NMP :

http://www.youtube.com/watch?v=lzUat_wC6Ko

"Regina - Ave Maria !"

Dobra piosenkarka :)

20. Data: 2012-11-11 21:15:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 19:59, Ikselka pisze:

> Z JEDNYM wyjątkiem - Suzi Quatro:
> http://tiny.pl/hk57g
> http://tiny.pl/hk57x
>
> Oh, jeah...

Oj tam.

Bonnie.
http://www.youtube.com/watch?v=h8VGQTtENSs
http://www.youtube.com/watch?v=_9b7CgTIRKU&feature=f
vwrel

Siouxsie.
http://www.youtube.com/watch?v=sCh_IWVecuw&feature=r
elated
(o, to są moje wspomnienia licealno-wczesnostudenckie :)))

Alannah.
http://www.youtube.com/watch?v=tkXNEmtf9tk

Sam.
http://www.youtube.com/watch?v=muDZD3wgoHI&feature=r
elated

Sinead.
http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0&feature=r
elated

Annie.
http://www.youtube.com/watch?v=vhG8zC4npsE

Nico.
http://www.youtube.com/watch?v=mJhA-biaF2Q&feature=r
elated

Skin.
http://www.youtube.com/watch?v=DnLwK_UKg-0

I - niespodzianka - Amy.
http://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc

(oraz wiele, wiele innych, o których zapomniałam/nie skojarzyły mi się)

O Janis nawet nie wspominam, bo musiałabym wstać z klęczek.

Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski