Kobiety rocka

21. Data: 2012-11-11 21:18:03

Temat: Re: Kobiety rocka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:47:29 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> [...]
e=youtube_gdata_player

> ........ http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968&feature=y
outube_gdata_player

Znam, lubię Blondie.
Jednak Suzi pozostaje na szczycie :-)
(by XL)

22. Data: 2012-11-11 21:21:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:15:41 +0100, Aicha napisał(a):

> Oj tam.
>
> Bonnie.
> http://www.youtube.com/watch?v=h8VGQTtENSs
> http://www.youtube.com/watch?v=_9b7CgTIRKU&feature=f
vwrel

> Siouxsie.
> http://www.youtube.com/watch?v=sCh_IWVecuw&feature=r
elated
> (o, to są moje wspomnienia licealno-wczesnostudenckie :)))
>
> Alannah.
> http://www.youtube.com/watch?v=tkXNEmtf9tk
>
> Sam.
> http://www.youtube.com/watch?v=muDZD3wgoHI&feature=r
elated

> Sinead.
> http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0&feature=r
elated

> Annie.
> http://www.youtube.com/watch?v=vhG8zC4npsE
>
> Nico.
> http://www.youtube.com/watch?v=mJhA-biaF2Q&feature=r
elated

> Skin.
> http://www.youtube.com/watch?v=DnLwK_UKg-0
>
> I - niespodzianka - Amy.
> http://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc
>
> (oraz wiele, wiele innych, o których zapomniałam/nie skojarzyły mi się)
>
> O Janis nawet nie wspominam, bo musiałabym wstać z klęczek.

No nie myśl, że tu odkryvoami sypnęłaś, łącznie z Janis.
Z tego, co wymienaisz, dla mnie tylko Janis i Sinead są warte uwagi, z
przewagą Janis.
(by XL)

23. Data: 2012-11-11 21:23:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 22:15, Aicha pisze:

> (oraz wiele, wiele innych, o których zapomniałam/nie skojarzyły mi się)

No i babcia Tina, oczywiście.
http://www.youtube.com/watch?v=lPF5z0xAJI8

24. Data: 2012-11-11 21:26:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 22:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Narazie się bawcie, bo mi może t-mobile kiedyś włączy szybki internet,
narazie na wolnym you tube nie zadziała. To jest dopiero kurewska sieć.

25. Data: 2012-11-11 21:27:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:23:46 +0100, Aicha napisał(a):

> No i babcia Tina, oczywiście.
> http://www.youtube.com/watch?v=lPF5z0xAJI8

Owszem, energii ma dosyć, ale wg mnie daleko jej do energii Suzi.
(by XL)

26. Data: 2012-11-11 21:30:47

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 22:27, Ikselka pisze:
> Owszem, energii ma dosyć, ale wg mnie daleko jej do energii Suzi.

A to ma powera ?

http://www.youtube.com/watch?v=_MRa3DBMKWY

:)

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

27. Data: 2012-11-11 21:50:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:00, Nemrod pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=EQ159f2HRn8

Porównałam sobie to powyżej z tym:
http://www.youtube.com/watch?v=w6n3tTzvTIs
(w kwestii entourage'u) i spadłam z krzesła ze śmiechu. Kurka, albo
przaśna broda albo kosmos :D

28. Data: 2012-11-11 21:56:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 13:26:18 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Narazie się bawcie, bo mi może t-mobile kiedyś włączy szybki internet,
> narazie na wolnym you tube nie zadziała. To jest dopiero kurewska sieć.

No.
(by XL)

29. Data: 2012-11-11 21:57:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:30:47 +0100, Nemrod napisał(a):

> A to ma powera ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_MRa3DBMKWY
>
> :)

Slade! - no masz, to było coś!
(by XL)

30. Data: 2012-11-11 21:59:21

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 22:50, Aicha pisze:

> Porównałam sobie to powyżej z tym:
> http://www.youtube.com/watch?v=w6n3tTzvTIs
> (w kwestii entourage'u) i spadłam z krzesła ze śmiechu. Kurka, albo
> przaśna broda albo kosmos :D

Bo TRex polega bardziej na Pnp, a Bud. Suf. na Koh,
stąd różnica :)

--
[...]

Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski