Re: Kobiety wolą drani?

Data: 2009-12-11 19:47:04
Temat: Re: Kobiety wolą drani?
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Fri, 11 Dec 2009 11:15:23 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
000yqe.googlegroups.com...

> ad.1 jestem przekonany, na podstawie roznych zrodel, ze jednak byli
> atrakcyjni
> np. za gladiatorami podazaly rzesze Rzymianek

Za mundurem panny sznurem?
Gladiatorzy raczej byli na z góry przegranej pozycji seksualnej i nie
tylko, żtp...

> ad.2 czy one dla niego? czasem akt seksualny mial wymowe pewnej
> symboliki,
> np. uzaleznienia, podleglosci... vide prawo pierwszej nocy w Polsce
> szlacheckiej.
> stosowane honorowo i zgodnie z zaleceniami zwyczajowymi.

Nie wiem, co ma owo "prawo" do atrakcyjności męskiej oraz do wojownika, no
ale to ja :->

> ad.3 kiedy wojownik jest jeszcze wojownikiem, a kiedy draniem - to
> jedynie cienka i watla linia podzialu

Cienka i czerwona, co?

> ad.4 kazdy jest jakims podmiotem bioracym udzial w "komedii ludzkiej"
>
> ad.5 niektore dosc restrykcyjne, jak np. bushido
>
> ad.6 prawdziwa cnota, prawoscia i uczciwoscia, sama sie obroni

Ale nie ta durna, choć też potrzebna część samiczego terytorium wojownika.

> J-23 itede...

itede.
--

Ikselka.