Koc

1. Data: 2006-03-07 12:30:53

Temat: Koc
Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić kilka kocy. Stare, wełniane - już dożyły emerytury. Zaglądam do
sklepów a tam akryl i "polar". No może poza tymi "kołdrami" wełnianymi, które
w wersji paskudnie jednostronnej nosza miano koca :(.
I co ja mam kupić? Nie znam tych wyrobów, nie wiem jak sie sprawują, nie wiem
co powinnam wybrać. Prosze o radę.

2. Data: 2006-03-07 12:35:09

Temat: Re: Koc
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Mar 2006 12:30:53 +0000 (UTC) I had a dream that Zora
<z...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
>w wersji paskudnie jednostronnej nosza miano koca :(.
>I co ja mam kupić? Nie znam tych wyrobów, nie wiem jak sie sprawują, nie wiem

Polary są świetne, tylko się trochę elektryzują i niestety są palne :(

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2006-03-07 12:40:41

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Polary są świetne, tylko się trochę elektryzują i niestety są palne :(

Oraz dodatkowo:

UWAGA ! WNIMANIE ! AHTUNG !

Koce z polaru 100 nie są barierą dla pilota od TV, więc można klikać z
łapkami pod spodem.

:))

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

4. Data: 2006-03-07 12:57:59

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> [...] Polary są świetne, tylko się trochę elektryzują

Trochę? Koty mi strzelają :-/

I koce z polaru się błyskawicznie mechacą. I wszystkie farfocle się ich
czepiają, nieusuwalnie. I zazwyczaj są cienkie.

Za to są raczej tanie.

Czasem oprócz polarów i jedwabistych akryli trafia się koc z "koca",
normalny taki, lekko mechaty, dość gruby. IMO optimum :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2006-03-07 13:10:15

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote
> [...]
>
> Czasem oprócz polarów i jedwabistych akryli trafia się koc z "koca",
> normalny taki, lekko mechaty, dość gruby. IMO optimum :)

To naprawde w sprzedazy juz nie ma tradycyjnych koców welnianych ??
Nie chce mi sie wierzyc....

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

6. Data: 2006-03-07 13:13:30

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Mar 2006 13:57:59 +0100 I had a dream that Hanka Skwarczyńska
>Trochę? Koty mi strzelają :-/

To taka elektryczna broń przed grypą ;)

>I koce z polaru się błyskawicznie mechacą. I wszystkie farfocle się ich
>czepiają, nieusuwalnie. I zazwyczaj są cienkie.

Hmm... u mnie się nie mechaci, ale to może wpływ tych sierściu... znaczy
kotów. A grubość zależy od rodzaju materiału. Możesz kupić sobie sama
polar 300, złożyć potrójnie i zrobić z niego koc ;)

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2006-03-07 13:14:28

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 07 Mar 2006 13:40:41 +0100, na pl.rec.dom, P...@o...pl napisał(a):

> Oraz dodatkowo:
>
> UWAGA ! WNIMANIE ! AHTUNG !
>
> Koce z polaru 100 nie są barierą dla pilota od TV, więc można klikać z
> łapkami pod spodem.
>
> :))

A od kiedy dla welny 100% bylo to bariera dla pilota?

8. Data: 2006-03-07 13:16:31

Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:duk03m$jgs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Czasem oprócz polarów i jedwabistych akryli trafia się koc z "koca",
> normalny taki, lekko mechaty, dość gruby. IMO optimum :)

Dobry polar się nie zmechaci ale i kosztuje odpowiednio więcej. Ale jedna
uwaga - jest to jednak w 100% tworzywo sztuczne, co dla mnie akurat
przemawia na niekorzyść....

Pozdrawiam
Jacek P.

9. Data: 2006-03-07 13:18:15

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> [...] u mnie się nie mechaci, ale to może wpływ tych
> sierściu... znaczy kotów.

Się mi mechacą akurat nie te użytkowane przez sierściuchy :) Te
sierściuchowe nabijają się kocim futrem (wiosna idzie!) na gęsto.

> A grubość zależy od rodzaju materiału. [...]

No wiem. Rzecz w tym, że większość kocy polarowych, przynajmniej tych
dostępnych u nas, jest z tego niewłaściwego rodzaju. Takie trochę grubsze od
chusteczki, do czytania w sam raz, ale jak się przypadkiem przy lekturze
zaśnie, to grzbiet marznie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

10. Data: 2006-03-07 14:54:02

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał(a):
> Chcę kupić kilka kocy. Stare, wełniane - już dożyły emerytury. Zaglądam do
> sklepów a tam akryl i "polar". No może poza tymi "kołdrami" wełnianymi, które
> w wersji paskudnie jednostronnej nosza miano koca

Poszukaj, w centrach handlowych bywaja sklepy wylacznie z poscielowymi
sprawami - koce, koldry, poszwy, reczniki. Jakas francuska nazwa. Piekne
rzeczy, cenowo juz niezbyt. Przykladowo recznik kapielowy 2mx0,8m
kosztuje ok 200pln. Za to jest jak z filmu reklamowego o luksusie.
Gruby, piekny, i wogole.
Koce tez maja po kilka stowek. Dla mnie to troche za drogo, ale moze dla
ciebie nie.

Marcin Marski

Wiosenne porządki ... balkon i kwiaty (Wro)
a parkiet w wawie - moze ktos?
Limit ulgi remontowej - pytanie
Rozmiar rury kanalizacyjnej
Pralka na ciepla wode czy grzalke?