Kocham Cie

1. Data: 2007-03-30 23:24:38

Temat: Kocham Cie
Od: "Ja" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 40 lat i wspaniala mame (63 lata).Nie potrafie jej powiedziec kocham Cie
a bym chcial.Czy to jest normalne ze sie wstydze?

2. Data: 2007-03-30 23:48:03

Temat: Re: Kocham Cie
Od: "Mopek" <Mopek@a nad nasza wsia przelecial meteorazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawet jak jestes z nia sam na sam?

powinenes jej mowic kocham cie, tak czesto jak to tylko mozliwe bo pozniej
kiedy uz jej nie bedzie, bedziesz tego zalowac.

--
Meet people as sick as you - Fearnet.com

3. Data: 2007-03-31 00:05:16

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 01:24, "Ja" <e...@o...pl> wrote:
> Mam 40 lat i wspaniala mame (63 lata).Nie potrafie jej powiedziec kocham Cie
> a bym chcial.Czy to jest normalne ze sie wstydze?

Odpowiem dookoła:
Jakże proste byłoby życie, gdybyśmy potrafili odrzucić tony balastu
wrzucane nam przez tzw wychowanie, tzw obyczaje, tzw tradycję.

Jeżeli, zgodnie z powyższymi, wpajano Ci (pośrednio lub wprost), że
mężczyzna to twardziel, że zero emocji czy łez, i takie tam, to może
po prostu nie umiesz mówić o swoich uczuciach, ani nie potrafisz ich
okazywać.

Niektórzy panowie tak mają, że o uczuciach żadnych ani słowa.
Ale za to przedstawiają je za pomocą swoich czynów.
Tyle, że to dotyczy bardziej związku.

Myślę, że Twoja mama doskonale wie, co do niej czujesz. Tym niemniej
na pewno będzie jej miło usłyszeć konkretne słowa.

Twoje zawstydzenie jest niepotrzebne. Zdaj sobie sprawę, że Twoja mama
nie jest najmłodsza i może niewiele czasu zostało,żeby z nią
serdecznie porozmawiać. Zapewniam, że warto. W końcu jest to
najbliższa Ci osoba, ścisłe więzy krwi, dawczyni życia i tak dalej...

Pozdrawiam.
Hanka

4. Data: 2007-03-31 01:10:36

Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Niektórzy panowie tak mają, że o uczuciach żadnych ani słowa.
>Ale za to przedstawiają je za pomocą swoich czynów.
>Tyle, że to dotyczy bardziej związku.

>Myślę, że Twoja mama doskonale wie, co do niej czujesz.

Bardzo ladnie Hanka odpisala, ja bym tylko dodala, ze nie tylko panowie, bo
i kobiety, w zaleznosci od wychowania.... moga miec tak samo, wiec czyny
moga czesto zastapic slowa ...ale sa jeszcze inne formy przekazu...np.
listownie.
Ja osobiscie lubie je stosowac, kiedy nie starczy odwagi zrobic to
slownie...
Napisz mamie liscik od czasu do czasu, a nawet jesli bylby to ten jedyny raz
napewno warto..
Ona to zrozumie, w koncu Cie wychowala.

5. Data: 2007-03-31 06:45:35

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 40 lat i wspaniala mame (63 lata).Nie potrafie jej powiedziec kocham
> Cie a bym chcial.Czy to jest normalne ze sie wstydze?

taaak... slowa "kocham cie" to standard w filmach nie w zyciu...
jesli nie potarfisz jej powiedziec wprost mów "dookola"
- ciesze sie, ze jestes
- co ja bym bez ciebie zrobil
- matka to w zyciu czlowieka najwazniejsza osoba...
itd.

6. Data: 2007-03-31 09:31:36

Od: "path loss model" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 01:24, "Ja" <e...@o...pl> wrote:
> (...) Zapewniam, że warto. W końcu jest to
> najbliższa Ci osoba, ścisłe więzy krwi, dawczyni życia i tak dalej...

Błąd! Dawcą życia jest Bóg, Świat, przyroda, natura, ... czy jak to tam
nazwać. Matka jest tylko rodzicielką.

7. Data: 2007-03-31 09:37:15

Od: "path loss model" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam 40 lat i wspaniala mame (63 lata).Nie potrafie jej powiedziec kocham
> Cie a bym chcial.Czy to jest normalne ze sie wstydze?

Wstydzisz się, a raczej boisz odrzucenia twojego wyznania. Odrzucenia lub
niezrozumienia tego, co chciałbyś za pomocą tej frazy przekazać. Jest to
normalne i często spotykane, bo "kocham cię" ma bardzo wiele znaczeń.
Powiedz jej lepiej jak wiele dla Ciebie znaczy. Opisz jej to uczucie.

Pozdro!

.plm

8. Data: 2007-03-31 15:45:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

path loss model napisał(a):
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Błąd! Dawcą życia jest Bóg, Świat, przyroda, natura, ... czy jak to tam
> nazwać. Matka jest tylko rodzicielką.

Tak, tak - "Życie jako dar od ... " czyli wynurzenia rasowego kretyna :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2007-03-31 16:05:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 17:45, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Tak, tak - "Życie jako dar od ... " czyli wynurzenia rasowego kretyna :)

PD - spoko - robaczki zeżrą wszystkich tak samo.

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Tylko rodzicielka.

PS:
A kim w takim razie jest ojciec?
Tylko inseminatorem???

10. Data: 2007-03-31 16:18:13

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
ps.com

[...]
> A kim w takim razie jest ojciec?
> Tylko inseminatorem???

Uzurpatorem :)

kilka pytań na weekend ;)
Mieszkać z partnerem....
Re: Davies: Polak-patriota powinien być liberałem
nie sypiaj z wrogiem ;)
"brylowanie"