...bowiem... (1)

1. Data: 2007-03-31 13:25:39

Temat: Re: ...bowiem... (1)
Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):
> [...]
>
> Witam!
> Zwierzęta mają jaźń, ...bowiem... da się je zahipnotyzować, otumanić i ogłupić.
> Przedmiotów się nie da.
> Zwierzę można poskromić wzrokiem.
> Przedmiotów się nie da.
> dziękuję. :-)
> PS. nie oczekuję na żadną odpowiedź.
> dziękuję.
> pozdrawiam,
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Jeśli jaźń jest tym, co można zahipnotyzować i co można poskromić
wzrokiem to ma Pan absolutna rację.

ichbine

2. Data: 2007-03-31 14:23:37

Od: "Kowdlar" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Panie ksiądz, z Pana to jest jajcarz, czytając Pański post jadłem
kanapkę,ledwo mnie odratowali moi.
K.

3. Data: 2007-03-31 16:01:11

Od: "grr" <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"ichbine" <i...@o...KROPKA.pl> wrote in message

> Jeśli jaźń jest tym, co można zahipnotyzować i co można poskromić
> wzrokiem to ma Pan absolutna rację.
>
> ichbine

Dla niego, oraz innych jemu podobnych zwierzątek, JAŹŃ jest zawsze czymś
zewnetrznym, co daje mu jakieś pośrednie oznaki, że być może istnieje.
Jaźń, która założyła że jej nie ma, nie jest sama dla siebie dostatecznym
dowodem własnego istnienia i ciągle doszukuje się 'obiektywnych opisów'
potwierdzających ją pośrednio.

AW

.

4. Data: 2007-03-31 18:13:04

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Nie zrozumiałem :-)))
Co masz do przedmiotów?
Nie masz na nie żadnego wpływu?

Chcesz powtórzenia eksperymentu z dzieckiem i łyżeczką?

ett

5. Data: 2007-03-31 22:27:08

Temat: Re: ...kloniak
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kowdlar <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eulquq$pcc$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "ksRobak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> Panie ksiądz, z Pana to jest jajcarz, czytając Pański post jadłem
> kanapkę,ledwo mnie odratowali moi.
> K.

To nie Robak -to klon.
Robak by nigdy nie predatował posta... ;)
Chyba że zszedł już totalnie na psy... ;P

7. Data: 2007-04-02 05:05:04

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Jak ras prubowalem pozkromic psa wzrokiem to mie ugrys w noge.

8. Data: 2007-04-02 05:25:02

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl>
> "ksRobak" <k...@c...pl>

> Jak ras prubowalem pozkromic psa wzrokiem to mie ugrys w noge.

Znam to doświadczenie :)
dlatego
poskramiając psa wzrokiem (także lwa w ZOO)
stosuję zasadę bezpiecznego kontaktu.
Po prostu:
rozdziela nas siatka, klatka, ogrodzenie.
Patrzę takiemu lwu prosto w oczy
a ten robi głupią minę i odwraca pokornie głowę przed majestatem.
Czuje PANA. :-)
Mój wzrok krzyżując się ze spojrzeniem zwierzęcia - okazuje MOC. :-)
Przedmioty nie odwracają się, gdy na nie patrzę - bo nie czują bojaźni. :)
Tak.

9. Data: 2007-04-02 05:46:36

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Somsiat by sie nie zgodzil, jakby jemu psa w klatce zamykac...:(

10. Data: 2007-04-02 06:39:10

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirabilis " <m...@W...gazeta.pl>
> "ksRobak" <k...@c...pl>

> .. i śnią także...
>
> Tylko czy to jakiekolwiek dowody samoświadomości?
>
> Jeżeli nie, to coż po takiej "jaźni"...?
>
> Pozdrawiam
> Mirab

JA sądzę Droga Pani, że najpierw zbiera się dane (wywiad)
a później diagnozuje (wyciąga wnioski).
Diagnoza niekoniecznie musi być zgodna z prawdą o czym świadczą
pomyłki lekarskie.
Diagnozowanie jaźni, aby było rzetelne i wiarygodne - musi być oparte
na powtarzalnych i sprawdzalnych zdarzeniach.
W medium jakim jest Internet - nie ma możliwości przeprowadzać
doświadczeń empirycznych, bowiem medium to jest wirtualne
a więc
jedynie co możemy zrobić to przytaczać opisy wydarzeń świata realnego,
których byliśmy świadkami, uczestnikami - lub uznaliśmy, że jakaś informacja
jest wiarygodna.
Czy wiarygodny jest opis, że treser w cyrku gdy popatrzy na lwa to ten
widząc jego wpatrzony wzrok - kuli ogon pod siebie i pokornieje?
Czy wiarygodny jest opis, że ktoś poczuł "mrowienie w karku", a gdy się
odwrócił to zobaczył, że ktoś inny wpatruje się w niego?
Czy wiarygodny jest opis, że spojrzenie (pomijając mimikę twarzy) może
mieć charakter karcący, błagalny, ciekawski - a więc wyrażający STAN ducha?
I w kontekście powyższego (nie wiem kto wymyślił, że zdania nie rozpoczyna się
od literki i) - więc w kontekście powyższego:
Czy wiarygodne jest stwierdzenie, że zwierzęta (w tym człowiek) reagują
na fakt, że ktoś na nie patrzy - w sposób nieprzewidywalny
natomiast przedmioty reagują w sposób przewidywalny?
Dzieci często się wstydzą gdy dorośli patrzą. Tak?
przykład:
"drzewa stoją jak zahipnotyzowane"
"otumaniona miska zdziwiła się na widok łyżki"
"ogłupiony spojrzeniem wiatr sam nie wiedział w którą stronę ma wiać".
PS. Ciekawe czy oprócz mnie ktokolwiek wie o czym próbuję napisać? ;)
Być może chodzi o rozwinięcie myśli przekazywanej w starożytnym porzekadle,
iż "oczy są zwierciadłem duszy", ale być może, że chodzi o coś więcej. :-)
Kto wie ...? ;D
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Kocham Cie
kilka pytań na weekend ;)
Mieszkać z partnerem....
Re: Davies: Polak-patriota powinien być liberałem
nie sypiaj z wrogiem ;)