Kocham? kogoś innego...

61. Data: 2006-03-12 20:37:58

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: "nieszczęśliwa" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:wtk75iwusrg.dlg@iska.from.poznan...
> Dnia 2006-03-12 15:27:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Margola* skreślił te oto słowa:

> Wiemy...

> Jesteś kolejną osobą, która jej to sugeruje...
>

> Generalnie schemat jest taki, że jej wystarcza poużalanie się na grupach
> (sama to kiedys przyznała), i nic więcej niestety nie chce z tym zrobić.

Chciałbym coś z tym zrobić, ale ja już u psychologa byłam kilka razy. Może
trafiałam na kiepskich.
G.

62. Data: 2006-03-12 20:39:09

Od: "nieszczęśliwa" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Lia <i...@p...org>
> mówiąc:

> Ale czemu niestety? Ale w sumie może i racja. Szkoda tych wszystkich
> dobrych rad i całej chęci pomocy, którą niekórzy okazują, a która z góry
> lądują w koszu.

Wcale nie. Korzystam z niektórych rad. Do psychologa jednak się chyba wybirę
po raz kolejny.
G.

63. Data: 2006-03-12 20:40:05

Od: "nieszczęśliwa" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> O, jasny gwint!!!No , to teraz raczej wiadomo , ze maz i tak ma
> przerabane, co by nie robił;-)gsk, ja nie zartuje:-) jedz, umów sie na
> dziki seks, a co.....w koncu cos bedziesz miała od zycia;-)

Tylko nie o to mi chodzi.
G.

64. Data: 2006-03-12 20:41:20

Od: "nieszczęśliwa" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
>W wiadomości:vr0q45fct0kl$....@i...from.poznan,

> Matko Bosko. Napisz człowieku coś na njusy a Lia Cię od razu rozszyfruje.
> Jeśli będę miala jakiś problem i uznam, że chcę o nim napisac tu, to
> pojadę na drugi koniec Polski, wejde do kawiarenki, napisze posta ze
> strony www i w dodatku zrobię to w peruce i kominiarce ;-)

Żałuję, że ja tego nie zrobiłam.
G.

65. Data: 2006-03-12 21:21:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nieszczęśliwa napisał(a):

> I co mam powiedzieć psychologowi?
> że mam życie bez sensu, że załuję własciwie wszystkiego co zrobiłam ze swoim
> życiem uczuciowym? I co mi na to poradzi? że mam się cieszyć życiem. Jak?
> Nie mogę cofnąć czasu i psycholog też nie cofnie.

Może Cię to pocieszy, że cofnięcie czasu nie byłoby żadnym rozwiązaniem.
Gdyby nawet znalazł sie cudotwórca, który czas by dla Ciebie cofnął, nie
ma pewności, że za parę lat znów tego byś nie żałowała. Powinnaś chyba
popracować nad akceptowaniem własnych wyborów życiowych i pogodzeniem
się z tym, że wszystkiego na raz mieć nie można.

Pozdrawiam
Ewa

66. Data: 2006-03-12 21:34:10

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popracować nad akceptowaniem własnych wyborów życiowych i pogodzeniem się
> z tym, że wszystkiego na raz mieć nie można.

a jak się nad tym pracuje?
G.

67. Data: 2006-03-12 21:51:05

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> a jak się nad tym pracuje?
> G.

Właśnie jak?
A.

68. Data: 2006-03-12 21:55:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):

> a jak się nad tym pracuje?

Warto zacząć od uświadomienia sobie przyczyn, dla których takiego a nie
innego wyboru dokonałaś? Może w drodze takiej analizy dojdziesz do
wniosku, że Twój wybór był najlepszy? Tego Ci życzę :-).

Pozdrawiam
Ewa

69. Data: 2006-03-12 22:18:17

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 22:34:10 +0100, gsk napisał(a):

> a jak się nad tym pracuje?

Np. ograniczając ocenianie.

puchaty

70. Data: 2006-03-12 22:31:38

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
..

> Np. ograniczając ocenianie.

Czyli trzeźwa kalkulacja? Czy raczej kalkulacja jest ocenianiem? nie wiem,
pogubiłam się.
G.

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???