Koktajl truskawkowy

1. Data: 2002-05-25 05:38:05

Temat: Koktajl truskawkowy
Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzisiej sie szarpnelam i kupilam kila truskawek (u mnie
po7,50zl). Troche ich sama zezarlam ale wiekszosc poswiecilam
na ww cud napoj zrobiony na bazie maslanki. I teraz dopoki nie
skoncza sie swierze truskawki bede sie tymze napojem opijac.

Wykombinowalam takze orzezwiajacy napoj na bazie maslanki i
soku wielowarzywnego z kartonika. Calkiem smaczny i
zapychajacy brzuszek jak jest sie mocno glodnemu.
A czy wy lubicie takie napoje?

Marychna

------------
Spacerowy odtwarzacz CD do wziecia? Czemu nie?

1. Data: 2002-05-25 07:48:12

Temat: Re: Koktajl truskawkowy
Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dzisiej sie szarpnelam i kupilam kila truskawek (u mnie
> po7,50zl). > Wykombinowalam takze orzezwiajacy napoj na bazie maslanki i
U mnie(pomorze gdanskie.) 5,90zl..
> A czy wy lubicie takie napoje?
>tak tak tak tak tak...
tylko lubie te swoje truskawki z dzialki..
> Marychna

MJ-Monika Janicka.

1. Data: 2002-05-25 07:51:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik monika <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisala:
> U mnie(pomorze gdanskie.) 5,90zl..

A ja wczoraj widzialam w Biedronce (Krasnik, lubelskie) truskawki
po ok. 4 zl/kg, tzn. widzialam tylko ta cene, bo truskawki ludzie juz
zdazyli wykupic ;-))

Ja bardziej lubie truskawki z cukrem i ze smietana :)
Ech... pochwale sie jeszcze - lubie jesc czeresnie, a mam juz takie
pyszne, dojrzale, czerwone i to na moim drzewku :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-25 08:55:03

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marychna" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Wlasnie dzisiej sie szarpnelam i kupilam kila truskawek (u mnie
> po7,50zl).
a ja jestem po weekendowych zakupkach i na bazarku (stolyca) sa truskawki od
3.50 do ok. 6 chyba.

> A czy wy lubicie takie napoje?
ja robie zsiadle mleczko (oczywiscie ze swiezego wiejskiego mleczka) i
zmiksowane truskawy lacze z tym mleniem - mniamuchne. moze byc kefir jesli
potrzeba pojawia sie znikad i zsiadlego nie ma :))

pozdrowka,
d.

1. Data: 2002-05-25 13:28:37

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wczoraj widzialam w Biedronce (Krasnik, lubelskie) truskawki
> po ok. 4 zl/kg, tzn. widzialam tylko ta cene, bo truskawki ludzie juz
> zdazyli wykupic ;-))

Chyba ceny nie doczytałaś prawidłowo. Widziałem reklamę tych truskawek chyba
koło wtorku w TV. Truskawki tylko 3,99... i taki malutki dopisek 0,5 kg... ale
widzę, że naiwniaków pełno!!!
Biedronka to najbardziej syfiaty i paściarski sklep jaki kiedykolwiek
widziałem. A już kupowanie zwykłych wędlin, mięsa i owoców w takich sklepach
sugeruje niedorozwój umysłowy klienta!!!

*p*

1. Data: 2002-05-25 17:38:17

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> widziałem. A już kupowanie zwykłych wędlin, mięsa i owoców w takich
sklepach
> sugeruje niedorozwój umysłowy klienta!!!

zwolnij nieco

Mechcia

1. Data: 2002-05-25 18:33:22

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM>

> [...]

> widziałem. A już kupowanie zwykłych wędlin, mięsa i owoców w takich
sklepach
> sugeruje niedorozwój umysłowy klienta!!!

zwolnij nieco
Mechcia

A ja się zgadzam z Piotrem. Tak przynajmniej jest we Wrocławiu.
barbara

1. Data: 2002-05-25 19:39:55

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka napisał(a) w wiadomości:
<002f01c2041a$ab0ad5b0$9c8e573e@homeqi3kb9pw13>...

>A ja się zgadzam z Piotrem.
>barbara

Co do meritum, czy co do formy?

Margola Bon Ton

1. Data: 2002-05-25 19:56:55

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl>

Barbara Czaplicka napisał(a) w wiadomości:
<002f01c2041a$ab0ad5b0$9c8e573e@homeqi3kb9pw13>...

>A ja się zgadzam z Piotrem.
>barbara

Co do meritum, czy co do formy?
Margola Bon Ton

Oczywiscie, ze co do meritum :-)
barbara

1. Data: 2002-05-27 07:48:28

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Chyba ceny nie doczytałaś prawidłowo. Widziałem reklamę tych truskawek chyba
> koło wtorku w TV. Truskawki tylko 3,99... i taki malutki dopisek 0,5 kg... ale
> widzę, że naiwniaków pełno!!!

Nie widziałam tej reklamy w TV, natomiast w mojej Biedronce widziałam
cene 1,99 za 0,5 kg (przyjrzalam sie jej dokladnie, bo nie moglam uwierzyc,
ze tak tanio), czyli za 1 kg wychodziloby ok. 4 zl. Ale biorac pod uwage to,
co napisales, sprawdze jeszcze raz te ceny.

> Biedronka to najbardziej syfiaty i paściarski sklep jaki kiedykolwiek
> widziałem. A już kupowanie zwykłych wędlin, mięsa i owoców w takich sklepach
> sugeruje niedorozwój umysłowy klienta!!!

A pisanie takich komentarzy i wyciąganie takich wniosków świadczy
o kulturze osobistej człowieka.
Ale jest nadzieja Piotrus, ze gdy dorosniesz, to zrozumiesz to.

Pozdrawiam
Lilla, kupujaca czasami w Biedronce i nie posiadajaca z tego powodu
zadnych kompleksow.

Zrobilam pierwszy raz w zyciu smalec!!!!
Pochwała prostactwa
Grill festiwal
Młynek pod zlewozmywakiem?
Rolada kokosowa bez pieczenia