Kolacja !!

11. Data: 2005-06-23 13:37:40

Temat: Re: Kolacja !!
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

(...)
> Nastepnie duza salata, z ogorkami, rzodkiewkami, papryka, jablkiem,
(...)

Te rzodkiewki to sobie bym darował - nieprzyjemny zapach z ust, a potem
możliwość odbijania się i gazów może storpedować taką wieczorną
randkę...

PWZ

12. Data: 2005-06-23 13:45:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jun 2005 01:11:19 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Senastian
Gąsiorek*, w wiadomości news:<news:d9crce$r7s$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł,
co następuje:

http://glinki.com/?l=8iech4
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

13. Data: 2005-06-23 14:02:05

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zamówić gotowca najlepiej, ale
> romantyczne to nie jest.

Eeee tam najlepiej... fuj... Najlepiej ugotowac, jest strasznie duzo
prostych do zrobienia dan, ktore kazdy bedzie umial upichcic... A
zamowione - porazka... Wtedy lepiej zaprosic dziewczyne do knajpy.

> Grunt to jednak dobre winko - ja ubóstwiam vermut biały (dlatego mój luby
> kupuje mi tylko wtedy gdy chce mnie rozpieścić), albo miód pitny 3-niak,
> albo dwójniak - tyle (też ubóstwiam), że nie do wszystkiego pasuje,
> bardziej
> do deserów.
A to juz rzecz gustu... Nie kazdy lubi wino, ja np niecierpie... Czasem do
kolacji czy obiadku zmecze jeden kieliszek, a przyjemnosc z tego zerowa, a
czasem bywa, ze ze wstretem, wylacznie z grzecznosci to robie ;-)

Pzdr,
IN_(ja wiem, ze to dziwnie elegancki obiadek piwem popijac... ale co na to
poradze, ze tak lubie ;-))

14. Data: 2005-06-23 20:00:19

Temat: Re: a poco? Re: Kolacja !!
Od: "Maciej Muran" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał
> A po co?

[...]

> A po co?

[...]

> Dam Ci taką radę.

Zamiast udzielać rad, poddaj się jakiejś kuracji, która zrobi z ciebie
mężczyznę. Babo!

--
Maciek.

15. Data: 2005-06-23 21:10:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 23 juin 2005 ŕ 01:11:19, dans <d9crce$r7s$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]
> spróbowac . Czy molibyście mi coś zaproponować co mam zrobić i ewentualnie
> jakiś przepis do tego jak to zrobić z dokładnym opisem ..

Jezeli nie masz doswiadczenia kulinarnego i jezeli to kolacja to
oczywiscie na zimno, np. to co napisala MB.
Mozesz obok tego podac na przystawke awokado z krewetkami : dojrzale
awokado przecinasz na pol, wyjmujesz pestke, w dolku po pestce
umiszczasz troche majonezu i na to krewetki, z puszki albo odmrozone.

Ewcia

--
Niesz

16. Data: 2005-06-24 19:14:37

Od: "marek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> :) Święta racja. Nawet zdrobnionka mogę darować ;)
Jesli już tak, to sukcesik :D

> Pieniądze umiemy same zarobić, ugotować co prawda też na ogół umiemy,
No to już tylko partenogeneza...

> ale urozmaicenie też jest ważne. Co do owego knota, to musi go chyba
> Twój przedpiśca na wierzchu nosić, bo przy tak czarującym podejściu do
> kobiet raczej marne ma szanse na inną okazję do zademonstrowania.
Skad ta tęsknota?

marek

17. Data: 2005-06-24 19:16:22

Od: "marek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:d9edvq$ijh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Te rzodkiewki to sobie bym darował - nieprzyjemny zapach z ust, a potem
> możliwość odbijania się i gazów może storpedować taką wieczorną

no własnie mamy tu do czynienia z torpedowaniem.
marek

"Sztukamies" - dlaczego ?
pa, pa - na co "polować" na wschodzie? :)
jak przechowujecie cytryne, zeby sie nie zeschla?
kurs gotowania
pytanie o jajka ;)