Kolacja

11. Data: 2007-10-29 05:34:50

Temat: Re: Kolacja
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paliwoda pisze:

> Szczerze mówiąc jestem zaskoczony taką odpowiedzią. Dzięki.

Że nie warto?
Bo tamten wątek był śmieciarski.
Że więcej szczegółów?
Sądziłam, że witasz cudzoziemca (różne przyzwyczajenia kulinarne, czy
uwarunkowania).

A tak, to się zgadzam z Ewcią.
Barszcz z uszkami albo pasztecikami, rosół z kołdunami, gulasz z
kluseczkami, bitki wołowe w śmietanie, zrazy... dużo możliwości.
Dodam tylko, że znam kogoś, kto po długiej nieobecności chce tylko
pierogów, więc może uwzględnij gust wracającego.
--
BBjk

12. Data: 2007-10-29 18:00:49

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> No i od tamtego czasu słuch o nim zaginął.

Robi kolację.
--
BBjk

13. Data: 2007-10-29 18:00:58

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. pisze:
> [...] Nie tak dawno przelotem w Berlinie
> (miedzy dwoma lotami, u jednego z bywajacych tu grupowiczow)
> zrobilam potrawe z filetow kurczaka w ok. 10 minut :).

No i od tamtego czasu słuch o nim zaginął.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2007-10-29 18:27:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fg573n$ejo$2@inews.gazeta.pl>, BBjk <b...@q...pl>
wrote:

> Robi kolację.

Stale od tamtego czasu. Zrezygnował z fast foodu.

Władysław

15. Data: 2007-10-29 19:03:06

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:
> In article <fg573n$ejo$2@inews.gazeta.pl>, BBjk <b...@q...pl>
> Stale od tamtego czasu. Zrezygnował z fast foodu.

Wątpię, ma dwójkę dzieci na karku. Dlatego tu go nie ma bo chodzi z nimi
do f-f.
;-)
pozdr. Jerzy

16. Data: 2007-10-29 21:12:08

Od: "Paliwoda" <p...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Coś wybiorę. Coś jeszcze wymyślę i będzie
OK.
Widzę że na grupie znowu jest sporo życzliwych ludzi. Piszę "znowu" bo
bywałem tu częstym gościem ale w pewnym momencie tak się porobiło że nie
dało się tego czytać. Fajnie że wróciło "dobre". Będę do was zaglądał.Jak
znajdę czas to wrzucę coś od siebie.

Paliwoda

17. Data: 2007-10-30 10:05:40

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> Wątpię, ma dwójkę dzieci na karku. Dlatego tu go nie ma bo chodzi z nimi
> do f-f.
> ;-)

nie całkiem. Robię i fast food i slow food dla nieletnich. Akurat byłem
przez ostatni miesiąc parę razy w Moskwie i udzielam się tu bardziej
pasywnie, bo czasu nie chwatajet.

Waldek

18. Data: 2007-10-30 10:06:33

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> No i od tamtego czasu słuch o nim zaginął.
> ;-)

ale Ewa niewinna. Żarło było wysoce zjadliwe.

Waldek

19. Data: 2007-11-01 08:26:03

Od: "Jaksa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:5oodsrFnhvkvU2@mid.uni-berlin.de...

> nie całkiem. Robię i fast food i slow food dla nieletnich. Akurat byłem
> przez ostatni miesiąc parę razy w Moskwie i udzielam się tu bardziej
> pasywnie, bo czasu nie chwatajet.

A co robi w Moskwie ślunski autochton zamieszkały w Berlinie?
Skręca złączki rurociagu "przyjaźni"?

Jaksa

20. Data: 2007-11-01 08:28:25

Od: "Jaksa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Nie tak
> dawno przelotem w Berlinie (miedzy dwoma lotami, u jednego z
> bywajacych tu grupowiczow) zrobilam potrawe z filetow kurczaka w ok.
> 10 minut :).

Czy to, aby nie był był gulasz z serc!
Kurzęcich znaczy się oczywiście.

Jaksa

śniadanie
[priv] pytanie do Ikselki - salatka z selera
mój kolejny udany chleb
nieograniczona ilość jabłek:]
Salatka warzywna - woda