Kolacja romantyczna-CO podać??

1. Data: 2005-01-13 14:36:23

Temat: Kolacja romantyczna-CO podać??
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś ulubione potrawy na tę właśnie okazje? Muszę coś wymyślić dla
dziewczyny półwegetarianki :p Jeżeli znacie coś naprawdę odpowiedniego i
nie zbyt trudnego w zrobieni to proszę o przepisy... dodam że jedną z potraw
już "wymyśliłem" i będzie to SAŁATKA HAWAJSKA
Prosze o podpowiedzi, bo piątek wieczór już nie długo.....

pozdroofka

1. Data: 2005-01-13 14:43:46

Temat: Re: Kolacja romantyczna-CO podać??
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potraw
> już "wymyśliłem" i będzie to SAŁATKA HAWAJSKA
> Prosze o podpowiedzi, bo piątek wieczór już nie długo.....

Co to jest "półwegetarianka"? 8-/
Czyli co ona niby je, a niby nie je? Bo może bym pomogła, ale
półwegetariance, to nie bardzo wiem co polecić.

Sowa

1. Data: 2005-01-13 14:47:27

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>

> Co to jest "półwegetarianka"? 8-/
> Czyli co ona niby je, a niby nie je? Bo może bym pomogła, ale
> półwegetariance, to nie bardzo wiem co polecić.
> Sowa

Na chlopski rozum, to pewnie taka, ktora je o polowe mneij miesa niz
niewegetarianin ;-P

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
dzis nie dotykac, bo gryze...

1. Data: 2005-01-13 15:18:59

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest "półwegetarianka"? 8-/
> Czyli co ona niby je, a niby nie je? Bo może bym pomogła, ale
> półwegetariance, to nie bardzo wiem co polecić.
>
> Sowa

na pierwsze jarzynowa z wkladka...
na drugie pol schabowego z soi pol ze swini...
na deser kisiel ze skwarkami...
po takiej kolacji i kilku kuflach bezalkoholowego;) piwa masz nawet
szanse sprawic aby kolezanka czesciowo zaszla w ciaze...
Mars

1. Data: 2005-01-13 16:08:07

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2005 15:47:27 +0100, Bozena napisał(a):

> <...>

Spagetti będzie dobrym wyjściem, łatwe, szybkie, likopen z pomidorów
dobry dla zdrowia, przyprawy na hehe... i dodaj jakiegoś mięsiwa
(mielone, szynka w paski pocięta) to dla tej co lubi mięso:-). Udekoruj
liściami sałaty zielonej (to dla tej wegetarjanki).

PS Jeśli liczysz, że ją uwiedziesz to będzie ciężko jak ona tak nie
zdecydowana "półwegetarianka" to tak " chciałabym ale się boje" albo
jak w seksmisji "to mam cię dotykać czy nie?? Tak, nie, nie wiem" :-)

1. Data: 2005-01-13 16:29:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> Muszę coś wymyślić dla
> dziewczyny półwegetarianki

nie istnieje cos takiego:) widziales kiedys polpacyfiste, czy polkatolika?:)

1. Data: 2005-01-13 16:49:41

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:cs6129$17a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie istnieje cos takiego:) widziales kiedys polpacyfiste, czy
> polkatolika?:)

Chyba, ze schizofrenik ;).
Ania

1. Data: 2005-01-13 16:59:38

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2005 15:43:46 +0100, Sowa napisał(a):

> Co to jest "półwegetarianka"? 8-/

Moze polowe zostawia :)

Maciek
"Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

1. Data: 2005-01-13 17:03:34

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2005 17:29:54 +0100, Ruua napisał(a):

>widziales kiedys polpacyfiste, czy polkatolika?:)

W Polsce? Wyłącznie :)

1. Data: 2005-01-13 17:16:06

Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jest poł-kobieta poł-zwierze :)
spotykana czasem w sypalni :)

ps. moj typ to cos włoskiego

--
Balta
Mirek (GG 22777)
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W Polsce? Wyłącznie :)
>
> --
> pozdrawiam
>
> Maciek
> "Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

Takie cos szybkiego do surowek robienia
szukam przepisu na sernik z rosa
suszone drozdze i pizza
spagetti carbonara